Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Korting valt weg na inruil actie

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2023 11:45 PM)
295 Weergaven
Yasmino
First Poster
Opties
Hoi,

Ik wilde vandaag een nieuwe tv kopen en zag dat je 50% korting krijgt op galaxy buds2 pro bij aankoop van deze tv. 
Echter was er ook een actie waarbij je 150 inruilvoordeel kan krijgen en onze oude tv moeten we sws weg doen als de nieuwe er is, dus dat leek mij een goede deal. Als ik de tv en buds beide in mijn mandje toevoeg, wordt de korting meteen berekend. Maar wanneer ik de inruil actie code wil toevoegen, gaan de buds gelijk terug naar de originele prijs.

Beide actie worden door samsung beschreven als doorlopende proposities en bij de korting op de buds staat dat deze te combineren is met andere doorlopende proposities of promoties. Helaas vervalt die korting meteen wanneer ik de actiecode INRUILTV toevoeg. 

Ik kon geen andere manier vinden om deze vraag te stellen, dus dan maar hier. Is er een manier waarop beide acties toegevoegd kunnen worden, aangezien het volgens de voorwaarden mogelijk zou moeten zijn deze te combineren. 

Alvast bedankt,
0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Yasmino, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt en wat gaaf om te lezen dat je interesse hebt in een nieuwe Samsung TV 😁 Welk model heb je op het oog? En via welke pagina wil je deze bestellen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Yasmino
First Poster
Opties
Hoi Martijn,

Bedankt voor je reactie. Intussen hebben we de bestelling al geplaatst, het gaat om de 43" Neo QLED 4K Smart TV QN90C (2023). We hebben hem besteld via: https://www.samsung.com/nl/tvs/qled-tv/qn90c-43-inch-neo-qled-4k-smart-tv-qe43qn90catxxn/.
Uiteindelijk hebben we gebruikgemaakt van het inruilvoordeel en er dus geen galaxy buds2 pro met 50% korting bij kunnen bestellen, maar ik vraag me nog steeds af waarom dat niet mogelijk is. Ik vond het een mooie actie en had er graag gebruik van gemaakt.

Groetjes,
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is inderdaad een erg mooie actie! Wat is het ordernummer van jouw bestelling?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Yasmino
First Poster
Opties
Het ordernummer is NL231210-92964869
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Yasmino, goedemiddag.

Dankjewel voor je snelle reactie. Als ik de voorwaarden van de inruilactie doorneem zie ik ook staan dat een inruil actie niet te combineren is met een andere promotie: 

Mocht je toch de Buds nog willen aankopen, stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0)

Groeten,

Martijn

0 Likes