Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

KLACHT webshop aanbieding

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2023 12:53 PM)
231 Weergaven
Cdeutekom
First Poster
Opties

Ik heb op 25nov een TV gekocht op de website. Daarbij kreeg je 50% korting op earbuds. Die korting werd niet verwerkt bij bestellen. Direct klacht ingediend met verzoek om de factuur te crediteren. Dit is NU nog steeds niet afgehandeld. Consumentenbond geeft mij gelijk. De printscreens van bestelling zijn overduidelijk. Diverse keren gebeld EN gechat en geen oplossing. Is in behandeling is het enige wat je als antwoord krijgt. SVP mijn factuur aanpassen Samsung!! Reclame code commissie is inmiddels ook ingelicht.

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Wat is het ordernummer? Dan kan er naar gekeken worden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Cdeutekom
First Poster
Opties
KLACHT. Betreft SPEC 76233 sinds 25nov. Ordernummer NL231119-88869376. De 50%korting op de Buds is niet verwerkt. Svp mijn factuur aanpassen. Het stond immers gepubliceerd in het aankoopproces!
0 Likes
Cdeutekom
First Poster
Opties
KLACHT. Betreft SPEC 76233 sinds 25nov. Ordernummer NL231119-88869376. De 50%korting op de Buds is niet verwerkt. Svp mijn factuur aanpassen. Het stond immers gepubliceerd in het aankoopproces!
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_DcSQswz,

Ik heb direct jouw dossier bekeken en zie dat er inmiddels een mail is verstuurd dat jouw verzoek zo snel mogelijk zal worden opgepakt. Ze zijn er dus op dit moment mee bezig. Uiteraard zal ik een reminder sturen en ga ik er van uit dat je snel een passende oplossing zal ontvangen.

Groetjes,

Daphne

0 Likes