04-10-2021 10:43 AM - bewerkt 05-10-2021 02:35 PM
Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag heb ik voor mezelf en mijn vriendin een S21 Ultra besteld, blijkbaar heb ik deze als gast besteld. Ik kan de order status echter niet bekijken omdat de website aangeeft dat het ordernummer ongeldig is.
Kunnen jullie de status voor mij achterhalen? Het order nummer is: NL211001-28951745
Edit:
Inmiddels contact gehad met de klantenservice (Whatsapp). Allemaal heel aardige mensen, maar helpen doen ze niet en toezeggingen kunnen ze al helemaal niet doen.
Blijkbaar is de levertijd van de "custom" kleuren 4-5 weken. Dit wordt nergens maar dan ook nergens vermeldt op de pagina/shop waar ik bestelde. Verder kunnen orders ingelegd via de ING (als gast) blijkbaar sowieso niet getraceerd worden, ik snap de logica niet.
Lang verhaal kort is dat ik me nog eens bedenk of ik de hele order niet ga cancellen, ik heb net ruim 2200 euro neergeteld om 2 van de duurste toestellen van Samsung te kopen, maar ik krijg er een naar gevoel bij. Men kan mij niet eens hard toezeggen dat ik nog gebruik kan maken van de promotie met de Galaxy Buds. Dit is echt niet wat ik verwacht had van Samsung.
06-10-2021 09:12 AM - bewerkt 06-10-2021 09:14 AM
Hi @Jeroen13752, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community!
Wat gaaf om te lezen dat jullie beide voor de Samsung Galaxy S21 Ultra hebben gekozen, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier een nare smaak aan over houdt. Als ik je gegevens erbij zoek zie ik staan dat alles goed is doorgekomen, zodra de zending compleet is sturen we je een bericht met een Track' n Trace om de zending te volgen.
Wellicht heb je er over heen gelezen maar wanneer je op de website één van de exclusieve kleuren selecteert staat erbij dat de levertijd ongeveer 4 weken bedraagt.
Wat de promotie aangaat voor de Buds 2 zal dat ook geen problemen opleveren, je kunt je voor deze promotie registreren tot en met 29 november 😇
Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen of heb je vragen, stuur ons gerust een berichtje.
Groeten,
Martijn
op 06-10-2021 09:27 AM
Hi @MartijnK,
Bedankt voor je reactie! Ik heb dit gisteren ook al aangehaald bij support op Whatsapp. Ik heb besteld via de ING shop en daar staat het niet (of heel goed verstopt):
op 06-10-2021 09:32 AM
op 10-02-2022 04:55 PM - laatst bewerkt op 16-02-2022 09:38 AM door MartijnK
Net een s22 besteld maar niets bekend in mijn bestellingen
op 10-02-2022 05:13 PM
op 10-02-2022 05:15 PM
op 11-02-2022 11:53 AM
Goedemorgen,
Ik heb ook net een pre-order geplaatst maar na betaling geen bevestiging per mail ontvangen of bestelling te zien in mijn bestellingen? Gaat dit wel goed? Drukte op de website?
op 11-02-2022 02:24 PM - laatst bewerkt op 14-02-2022 08:40 AM door MartijnK
Ik heb een S22 Ultra besteld via de VIP link (deze kwam jammer genoeg een beetje te laat want ik had al een pre-order gedaan via de gewone website) maar in het overzicht en bevestigingsmail staat nergens iets van de Buds Pro opgelijst.
Als ik naar de order pagina op de website ga wordt de VIP order niet opgelijst en als ik het ordernummer ingeef wordt deze niet gevonden. Als ik op de button in de bevestigingsmail klik dan krijg ik wel mijn order te zien (zonder iets van Buds Pro vermelding) maar deze komt niet samen te staan met mijn eerdere order (niet VIP). Het lijkt precies of de order van VIP apart staat in een lijst (is een beetje raar).
Ik weet nu niet of deze besteld is en ik de andere pre-order die ik in de gewone webshop deed kan annuleren (1 mobiel is meer dan genoeg 😉). Heb Samsung al via de verschillende social media's proberen te bereiken maar na 24 uur jammer nog steeds zonder resultaat.
op 11-02-2022 03:00 PM