02-04-2025 02:02 PM - bewerkt 25-04-2025 03:13 PM
Ik heb dit probleem al bijna een jaar, maar nu hoop ik dat het alsnog wordt opgelost.
Stel je voor je wil een fijne meditatie doen.
- Je koppelt je airbuds en gaat ervoor zitten. (probleem deed zich ook in het begin voor met de jbl box als ik een sessie gaf. Doet zich ook nog voor met m'n jbl headset)
- Je zet wifi uit
- Je zet internet uit
- Je zet niet storen aan
- En omdat bovenstaande niet werkt, probeer je het ook maar eens met de stand 'ontspannen'.
- En ook geprobeerd met de vliegtuigstand.
Je bent halverwege de meditatie en ineens stopt Spotify.
Ik ben nu al een tijdje aan het uitzoeken waar het aan kan liggen. Als ik de tijdstippen bekijk dat spotify stopt, dan komen die overeen met de tijden van de meldingen die ik binnenkrijg (als ik alles weer heb aangezet).
Als ik kijk in de instellingen bij -> niet storen -> meldingen verbergen, dan staat er onderin 'belangrijke meldingen over telefoonactiviteit en status worden nooit verborgen'. Nu merk ik dat het met diverse meldingen soms stopt, vandaag bleek het emailtjes te zijn waar ik 'op de achtergrond' een melding van krijg, ook al staat alles uit.
Ook reeds uitgevoerd :
- gedwongen herstart (naar aanleiding van een gesprek met de samsung helpdesk). Probleem doet zich nog steeds voor.
- meditaties op mijn telefoon gedownload en daarmee geprobeerd om ze af te spelen. Ook nu doet het probleem zich nog voor.
Kortom; ook al doe je er alles aan om het goed te laten werken, meldingen die op de achtergrond binnenkomen, zorgen ervoor dat deze bug zich voordoet.
op 04-04-2025 11:36 AM
Hallo @Verby,
Het is natuurlijk begrijpelijk dat je ongestoord van jouw medidatie wilt genieten. Kan je controleren of Spotify op 'Onbeperkt' staat bij de batterij instellingen? Ga hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> Spotify ---> Batterij ---> Onbeperkt.
Kan je laten weten of het zo wel werkt?
Met groet,
Ajay
op 04-04-2025 11:51 AM
op 08-04-2025 02:39 PM
op 08-04-2025 04:26 PM
Bedankt voor de update Verby,
Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Met groet,
Ajay
op 08-04-2025 04:27 PM
op 25-04-2025 03:21 PM
Ik vind het heel jammer. Ik voel me niet echt geholpen na het gesprek met de remote afdeling. Er is niet meegekeken op de telefoon. Eigenlijk wordt gewoon gezegd dat het gaat om derde partij applicaties en dat het met hun instellingen te maken heeft. Maar dat lijkt mij heel vreemd als het probleem zich bij zowel Spotify voordoet en ik constateer dat het later dan ook bij Muzio Player het afspelen van muziek ineens stopt.
Dit zijn 2 verschillende leveranciers van apps.
op 28-04-2025 12:32 PM
op 07-05-2025 01:12 PM
Dat ga ik de komende tijd onderzoeken Ajay.