Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gratis smartpwatch bij abonnement Odido wordt maar niet geleverd.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2025 12:50 PM)
214 Weergaven
Ton1968
Explorer
Opties
Mijn zoon heeft begin dit jaar bij odido een abonnement met een samsung galaxy s24 plus aangeschaft. Bij dit abonnement zou mijn zoon een gratis galaxy watch 6 krijgen. Hij heeft hiervoor een aanvraag ingediend, en heeft op 30 mei zijn bevestiging gekregen.

Tot nu toe heeft hij de smartwatch nog niet ontvangen. 

Zijn hier mensen die iets voor me kunnen betekenen, want we voelen ons een beetje aan het lijntje gehouden.

Op enkele navragen van de status wordt telkens geantwoord dat de smartwatch niet op voorraad is.

Wie kan ons hier mee helpen.

Groet, 

Ton Smeets
0 Likes
13 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Ton1968,

Ik lees in de ticket dat mijn collega het ondertussen doorgegeven heeft aan onze logistieke afdeling. Daar is het op de nazendlijst gezet, zo snel mogelijk wordt er een nieuwe levering gerealiseerd. Je krijgt dan een bericht wanneer het wordt geleverd door de koerierdienst. Je kan ons gerust een bericht sturen wanneer je weer meer informatie wenst over de status.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ton1968
Explorer
Opties
Dit bericht wordt telkens als oplossing geaccepteerd. Helaas niet door mij, want mijn zoon heeft nog steeds geen smartwatch ontvangen. Ik zou graag willen weten of deze smartwatch uit voorraad geleverd kan worden, en anders hoe lang de levertijd bedraagt.
Stop a.u.b. met het accepteren van deze post als oplossing, en geef me me in plaats daarvan een update over de ticket.
0 Likes
Oplossing
Ton1968
Explorer
Opties

Vandaag is eindelijk de smartwatch voor mijn zoon geleverd. Voor de mensen van deze community, die hier aan bijgedragen hebben, mijn hartelijke dank.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen Ton1968,

Hartelijke bedankt voor jullie geduld en ik wens jouw zoon nog veel plezier met zijn Watch6! Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt kan je gerust weer met ons contact op nemen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes