Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gratis smartpwatch bij abonnement Odido wordt maar niet geleverd.

(Onderwerp aangemaakt op: 24-12-2024 08:31 PM)
544 Weergaven
Ton1968
Explorer
Opties
Mijn zoon heeft begin dit jaar bij odido een abonnement met een samsung galaxy s24 plus aangeschaft. Bij dit abonnement zou mijn zoon een gratis galaxy watch 6 krijgen. Hij heeft hiervoor een aanvraag ingediend, en heeft op 30 mei zijn bevestiging gekregen.

Tot nu toe heeft hij de smartwatch nog niet ontvangen. 

Zijn hier mensen die iets voor me kunnen betekenen, want we voelen ons een beetje aan het lijntje gehouden.

Op enkele navragen van de status wordt telkens geantwoord dat de smartwatch niet op voorraad is.

Wie kan ons hier mee helpen.

Groet, 

Ton Smeets
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ton1968
Explorer
Opties

Vandaag is eindelijk de smartwatch voor mijn zoon geleverd. Voor de mensen van deze community, die hier aan bijgedragen hebben, mijn hartelijke dank.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat is het registratienummer? Dan kan er naar worden gekeken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ton1968
Explorer
Opties
NLD13887076XKLM
Ton1968
Explorer
Opties
Ik krijg de volgende vraag van Hulpgebruiker ( first poster):

Heb je dit bericht gekregen van odido en zoja was dit de juiste afzender 2. Heeft u odido al gebeld hoe dit zit

Mijn zoon moest na de aankoop naar een promotiesite van samsung gaan. Daar moest hij een kopie van de factuur laten zien. Samsung heeft zijn aanvraag bekeken en bevestigd dat hij voldoet aan de eisen, en zo dus recht heeft op een smartwatch.

Hier staat Odido buiten. Ik begrijp dan ook niet waarom er weer iemand probeert om mij naar odido te sturen.

Mijn zoon heeft recht op een smartwatch van Samsung. Niet van Odido. Jullie hebben het registratienummer, hetgeen mijn verhaal bevestigd.

Geef alstublieft antwoord op mijn vraag, wanneer mijn zoon zijn smartwatch in ontvangst mag nemen.

Dank U
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Ton1968,

Bedankt voor jouw bericht. Is er inmiddels al bericht geweest of is de Watch al in ontvangst genomen? Zo niet, laat dit dan ook weten. Dan ga ik kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Ton1968
Explorer
Opties
We hebben tot nu toe niets ontvangen. Geen bericht en geen smartwatch.
0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Ton1968

Excuses voor het lange wachten. Via welk kanaal heb jij nog meer contact met ons gehad? Zou je ons anders even een prive berichtje kunnen sturen, zodat wij met jouw registratienummer het na kunnen kijken? 

Groetjes, 

Tessa

0 Likes
Ton1968
Explorer
Opties
Mijn zoon heeft 20 juli 2024 voor het laatst contact opgenomen via WhatsApp van Samsung. Het registratienummer heb ik al eerder in deze chat geplaatst.

NLD13887076XKLM
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Ton,

Ik heb voor onze interne afdeling een ticket aangemaakt, PROM-5055. Ze gaan een opdracht voor levering geven aan onze logistieke afdeling. Zo snel mogelijk wordt de levering in gang gezet. Bedankt voor jouw geduld. Je kan ons gerust weer een bericht sturen wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ton1968
Explorer
Opties
Ik zag dat uw antwoord de oplossing zou zijn. Maar ik zou graag even op de hoogte gehouden willen worden omtrend de voortgang van uw oplossing.

Dit is eigenlijk hetzelfde wat mijn zoon telkens te horen kreeg.

Heeft u al een bevestiging dat de levering in gang gezet is?

Hoe gaat het nu verder?

Krijg ik bericht wanneer de smartwatch verzonden is?

Sorrie dat ik deze post niet als oplossing waardeer, maar mijn probleem is opgelost op het moment dat ik bijvoorbeeld een trackingcode krijg.

Dank u
0 Likes