Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

google discover

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2024 02:54 PM)
459 Weergaven
BglRichardson
Journeyman
Opties
hebben jullie ook een probleem met Google discover te openen ?
door scherm na rechts te vegen ? 
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Er zijn meerdere meldingen te vinden op het internet momenteel met Google Discover.

Heb je via instellingen > Apps zowel de Google app en Discover al eens opgezocht? Je kan via de opslag, de gegevens wissen. Soms wil het ook helpen de app uit te schakelen en weer inschakelen. Als dit niet werkt is het een kwestie van updates afwachten tot het weer werkt of een vervangende app zoeken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
BglRichardson
Journeyman
Opties
ik heb via de instellingen >>apps google update terug na fabrieksinstellingen en nu doet die het weer 🙏🙏🙏

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Wordt het dan niet zichtbaar? Als dit zo is druk op scherm totdat het zich verkleint en veeg naar rechts en het scherm links wordt zichtbaar waar google discover is. Kijk of het wel aanstaat met het schuifje rechtsboven.
0 Likes
BglRichardson
Journeyman
Opties
ik heb hem aan staan scherm schuift/opent niet zeg maar
als ik hem op samsung free zegt schuift/opent die wel
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Oke snap het nu.
0 Likes
BglRichardson
Journeyman
Opties
maar vind ook nergens een app op de telefoon of app store
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Gebruik je google chrome? Dan kan je het aanzetten op de homepage als je op homepage en dicover uit ziet, tik op de 3 puntjes en zet het aan. Sorry geprobeerd maar dat is het ook niet. Bij blijft het werken.
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Dus als je het selecteert en het google gedeelte aantikt wordt het scherm niet vergroot?
0 Likes
BglRichardson
Journeyman
Opties
nope dan gaat die naar de start pagina
0 Likes
BglRichardson
Journeyman
Opties
ik gebruik duck duck go chrome staan er wel op als ik chrome open dan laat die daar wel discover zien
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Er zijn meerdere meldingen te vinden op het internet momenteel met Google Discover.

Heb je via instellingen > Apps zowel de Google app en Discover al eens opgezocht? Je kan via de opslag, de gegevens wissen. Soms wil het ook helpen de app uit te schakelen en weer inschakelen. Als dit niet werkt is het een kwestie van updates afwachten tot het weer werkt of een vervangende app zoeken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick