Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruil let op, niet doen!!!!!

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2024 11:57 AM)
242 Weergaven
JanRN
Explorer
Opties
Heb vorige week toeste S21 in perfecte staat en gereset opgestuurd. Ook afgemeld bij Samsung acciunt en uitglogf bij Google.
Nu krijg ik mail dat toestel niet gewist is en krijg ik i.p v. € 131 niets.
Antwoorden ip deze mail is niet mogelijk. Ip deze manier een goed verdienmodel voor Buyback,Bekgie.
Dit is wat mij betreft oplichring.. 

8 Antwoorden
MrMilko
Journeyman
Opties

Goede waarschuwing, ik heb zelf ook een slechte ervaring met deze 'buyback'. En als je het dan toch wil doen: maak goede foto's/filmpjes van je toestel voordat je deze opstuurt!

0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @JanRN

Ik kan begrijpen dat dit frustrerend is. Ik wil je aanraden hierover een persoonlijk bericht te sturen, hier, of via een van onze servicekanalen, of om ons even te bellen. Dan gaan we meekijken wat er aan de hand is! 

Groetjes, 

Tessa

JanRN
Explorer
Opties
Kan ik een mail hierover sturen?
0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Wij gebruiken over het algemeen geen mail voor service vragen, zoals deze. Al onze contactopties vind je hier: Neem contact op met onze support afdeling | Samsung BE Stuur ons even een berichtje, of bel ons en dan kijken we verder! 

Groetjes, 

Tessa

JanRN
Explorer
Opties
Heb alles op whattsapp gezet, hopelijk komt er reactie
0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Helemaal goed. Houd er rekening mee dat het door de drukte eventjes kan duren, maar we komen sowieso bij je terug! 

Groetjes, 

Tessa

JanRN
Explorer
Opties
Het is inmiddels opgelost. Heb met Buyback contact opgenomen en gezegd dat ik niet akkoord ging. Men stuurde een foto dat er een pincode gegeven moet worden. Ik heb toen mijn oude pincode opgestuurd en kreeg even later bericht dat alles nu in orde was en ik het afgesproken inruilbedrag kreeg.
Het probleem ligt toch bij Samsung/Buyback.
Er moet veel duidelijk aangegeven worden hoe toestellen goed te resetten.
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Dankjewel @JanRN, we nemen de feedback mee! Overigens moet ik er wel aan toevoegen dat er in de verschillende voorwaarden duidelijk staat vermeld wat er precies verwacht wordt van de deelnemer. En als ik het niet mis heb/er niets veranderd is dan word je er ook bij het aanmelden van het inruiltoestel nog van op de hoogte gesteld, maar ik snap natuurlijk wel dat het soms mis kan gaan. Nogmaals bedankt, en een fijne dag verder. 

Groeten, 

Joey

0 Likes