03-12-2024 05:24 PM - bewerkt 03-12-2024 05:25 PM
Ik heb de Samsung S24 gekocht tijdens de Black Friday deals waarbij ik een gratis Samsung Watch 5 zou krijgen. Super promotie van Samsung toch?
De aanvraag van de Samsung watch is echter niet zo eenvoudig. Ik doorkom niet alle stappen omdat mijn geboortedatum niet automatisch wordt ingevuld. Ik kan deze niet handmatig invullen en hij is wel nodig om alle stappen af te ronden. De zogenaamde service desk vertelde mij dat er een storing is en dat ik het later weer moet proberen. We zijn u 5 dagen verder en het probleem blijft hetzelfde. Mijn geboortedatum is in mijn Google account openbaar, ik heb het op verschillende browsers en verschillende apparaten geprobeerd maar de fout blijft hetzelfde. Ik word nu genegeerd door de service desk via Whatsapp. Wie kan mij wel helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-12-2024 05:30 PM
op 05-12-2024 04:09 PM
Hallo @Members_BkH2ePa,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Onze collega's van Promo afdeling zijn er mee bezig om alle issues met de registratie op te lossen en ze richten op om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Laat weten wanneer het voor de einde van de week nog niet is gelukt.
Met groet,
Ajay
op 03-12-2024 05:30 PM
op 03-12-2024 07:46 PM
op 05-12-2024 04:09 PM
Hallo @Members_BkH2ePa,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Onze collega's van Promo afdeling zijn er mee bezig om alle issues met de registratie op te lossen en ze richten op om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Laat weten wanneer het voor de einde van de week nog niet is gelukt.
Met groet,
Ajay