23-08-2023 12:09 PM - bewerkt 23-08-2023 04:19 PM
Om het aankomende schooljaar goed te beginnen zou ik graag een nieuwe tablet willen bestellen. Nu las ik dat studenten 10% korting krijgen via een speciaal "Students Portal". Als ik inlog blijkt alleen dat deze korting niet werkt. De korting staat wel bij het product aangegeven, samen met de gratis 5G upgrade, maar bij het afrekenen zie ik dit allemaal niet terug in de prijs. Buiten dit portaal bestellen is zelfs voordeliger. Moet ik nog een speciale code invullen? Bovenaan het scherm, in mijn winkelmandje, staat dat ik ben ingelogd in het portaal.
Ik vond ook nog de kortingscode: "STU23SAMBTS" die 5% korting zou moeten geven maar als ik deze invoer staat er dat ik deze niet kan toevoegen op mijn winkelmandje en dat ik de actievoorwaarden moet checken. Ik kan de actievoorwaarden alleen nergens vinden.
- Eric
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-08-2023 10:28 AM
Hi @Eric1711,
Als het goed is, zou dit probleem opgelost moeten zijn. Laat je weten of de korting nu wel juist is toegepast?
Groetjes,
Daphne
op 25-08-2023 10:28 AM
Hi @Eric1711,
Als het goed is, zou dit probleem opgelost moeten zijn. Laat je weten of de korting nu wel juist is toegepast?
Groetjes,
Daphne