Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gesjoemel en onduidelijkheid met kortingcodes s25 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2025 08:49 PM)
1049 Weergaven
JohanB83
Explorer
Opties
Ik wil graag de s25 ultra bestellen. Ik heb hier voor twee kortingscodes in de mail ontvangen. Ik heb alles nu meerdere malen ingevuld maar de gegeven korting gaat niet van het eind bedrag af en de 150 euro inruil korting werkt niet. Ik heb nu met 1 en dezelfde kortingscode bedragen van 337,- een 256,- en zelfs 450 euro korting. Maar dit genoemde bedrag wordt niet daadwerkelijk van het eind bedrag af gehaald.

Ik heb al via socials contact gezocht nog zonder oplossing. Ook via WhatsApp maar daar krijg ik geen reactie. 

Ik zou graag over gaan tot bestellen en de juiste kortingen krijgen. Zijn er meer mensen met dit probleem? Wie heeft de oplossing? Samsung?
20 Antwoorden
BenRi
Pioneer
Opties
Ik heb precies hetzelfde.
BenRi
Pioneer
Opties
Na alle kortingen ( 560, inruil, voucher 473 en extra 10% van €64) moet ik nog €580 betalen terwijl de telefoon kost €1449. Eigenlijk had ik nog €352 moeten betalen. Ik moet dus €228 extra betalen. Ga ik niet doen. Hopelijk wordt de berekening van alle kortingen snel opgelost
ipje1968
Apprentice
Opties
Tweakers staat vol met onduidelijkheden mbt kortingscodes. Tijdens het event heb ik een bestelling gedaan van de Ultra, Early Bird voucher, pre order korting 50 euro, 50% voordeel producten en members voordeel. S23 ultra inruilen.
Vandaag een stormvloed van bericht over 150 euro extra inruil korting. Later dat deze gekoppeld is aan de code die in een tweede mail is verstuurd. Die heb ik ook ontvangen maar was dezelfde code als eerste mail aanmelding event.
Telefonisch contact gehad Samsung, mensen doen hun best maar die snapte het niet echt en systeem lag opeens plat. Via whatsapp geen reactie, gaat toch om max 150 euro.
Ben nu zover dat ik waarschijnlijk af ga zien van het inruilen. Ben er wel een beetje klaar mee. Maar mijn hemel, wat een gedoe.
janness
Journeyman
Opties
Het zal niet makkelijk zijn. Kortingen of promotie wuiven ze weg . Steeds bewijs opsturen maar nooit goed. Bekent voor mij. Waardeloos
0 Likes
satshow1
Navigator
Opties
Het is nu zo dat de inruil korting gekoppeld is aan de preorder code. Die tweede code werkt niet meer.

Ik heb gisteren een S25 plus gekocht en het volgende gedaan.
Ik had eerst via de chat een code gevraagd voor 10% op alles.

Daarna ben ik gaan bestellen, eerst de preorder code met 5% en 50 euro korting waar dus ook de inruil korting aan vast zit.

Vervolgens heb ik de 10% code gebruikt, ik had via SMS een code voor 5% korting gekregen en die ook gebruikt.

Overigens denk ik de verwarring met de bedragen dat de opslag upgrade ook vermeld wordt in dat bedrag of dat horloge misschien, denk dat het zoiets is.
0 Likes
JohanB83
Explorer
Opties
Maar dan nog klopt er niets van, het gaat al mis als ik alleen het bedrag er al afhaal van de in te leveren telefoon. Dit bedrag gaat er niet af...
0 Likes
MaUssS90
Pathfinder
Opties
Ik heb een stappenplan gemaakt op Pepper. Zal deze even kopiëren voor de liefhebbers hier:

Ik heb het volgende gedaan;
1. Log uit op het account waarmee je bent ingelogd bij de Samsung Shop (als je al eens hebt besteld).
2. Log in met een nieuw account. Hierdoor word het je 1e aankoop en krijg je 5% korting.
3. Zoek het toestel uit wat je wil hebben. In mijn geval de S25 Ultra 512 GB (meer is niet nodig ivm Google cloud opslag via Turkije(VPN)
4. Voeg de volgende codes toe
*1MH (geeft het gratis horloge en word verhoogd als je een toestel inruilt. Deze was eerder los van de 1PT code
*NCR (10% korting die je kunt krijgen via de klantenservice)
* Inruilvoordeel (mijn geval €560 euro) Let op; dit kan meer worden als ze het opgelost hebben met de 265 en de 512GB variant.

Ik heb zelf het hoesje en de screen protector toegevoegd

In totaal kom ik uit op €560 voor de S25 Ultra 512GB variant, met hoesje en screen protector en de gratis watch 7.🔥
0 Likes
JohanB83
Explorer
Opties
Zal het eens bekijken maar gister haalde die bepaalde korting niet weg
0 Likes
MaUssS90
Pathfinder
Opties
Ben een halve dag bezig geweest om alles te combineren ed. Vrijwel geen andere optie werkt. Wat wil je inruilen?
0 Likes