Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto’s verplaatsen uit ‘’Foto’s’’ naar een album.

(Onderwerp aangemaakt op: 16-08-2024 03:35 PM)
614 Weergaven
Members_I2kPCCW
First Poster
Opties

Hallo. Onder de galerij staan alle foto’s gerangschikt per datum en ook met de locatie waar de foto’s genomen zijn. Ik heb nu albums gecreëerd waarin ik foto’s wil verzamelen. Als ik de foto’s verplaats van de galerij naar het album dan verschijnen de foto’s in het album maar zonder de indicatie van de locatie en datum.  Dus alle foto’s van welk moment en/of van waar ook genomen verschijnen allemaal in het album zonder enige indicatie. Hoe kan ik dat oplossen ? Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Karel

0 Likes
9 Antwoorden
RPLandwier
Journeyman
Opties
Hallo, ook ik heb een grote verzameling foto's gegroepeerd in albums. Per album is het mogelijk te "sorteren", (menu 3-punts rechtsboven, submenu sorteren) waar ik dus voor datum kies...
Members_I2kPCCW
First Poster
Opties

Hallo. Bedankt voorjebericht. De foto’s staan na sorteren in het album wel per datum maar ik zie niet de respektievelijke data en ook niet meer de locatie waar de foto’s zijn genomen. Daarentegen in de galerij waar alle foto’s staat heb ik wel de datum/locatie. 

0 Likes
RPLandwier
Journeyman
Opties
Hi, als je in "album view" een foto opent en dan details (... menu) opvraagt, is locatie info zichtbaar als kenmerk?
Ik heb persoonlijk locatie functie in galerij uitstaan (ook in camera), maar kan op daardoor wel zien of een foto (van externe bron)locatiegegevens in z'n kenmerken bevat.
Members_I2kPCCW
First Poster
Opties

Hallo. Als ik in een album een foto selecteer en dan de 3 puntjes bovenaan dan krijg ik volgend keuzemenu : « kopie naar klembord / kopiëren naar album / verplaatsen naar album / instellen als achtergrond / verplaatsen naar veilige map / afdrukken’’ maar ik krijg niet de optie om ‘’details’’ aan te klikken. 

0 Likes
RPLandwier
Journeyman
Opties
Sorrie, alleen indien je de foto in kwestie echt opent, daarna kan je detail info opvragen
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_I2kPCCW,

Bedankt voor jouw bericht. Ben je eruit gekomen aan de hand van de tip van RPLandwier?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_I2kPCCW
First Poster
Opties

Hallo. Jammergenoeg niet. Want als ik op de drie puntjes bovenaan tik na het selecteren van een foto dan heb ik niet de optie om ‘’details’’ aan te klikken zoals aangegeven in het antwoord van RPLandwier. Dus ik zie nog altijd de verplaatste foto’s in het album maar zonder indicatie van de plaats en datum terwijl dat in de galerij waar alle foto’s staan wel het geval is. Als ik in Antwerpen kom zal ik eens langsgaan bij het service center van Samsung … misschien kunnen zij me wel helpen. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Members_I2kPCCW,

Laat weten of mijn collega in Antwerpen het voor je heeft opgelost.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Harrb
Apprentice
Opties
Hallo. Ik heb in galerij plotseling de mogelijkheid niet meer om een foto naar een album te verplaatsen. Als ik op de 3 puntjes tik krijg ik: kopie naar klembord, instellen als achtergrond, verplaatsen naar veilige map en afdrukken.
Functies zoals verplaatsen naar album of kopiëren naar album zijn weg.
0 Likes