op
27-12-2024
09:53 AM
- laatst bewerkt op
27-12-2024
11:26 AM
door
Laurens96
Ik ben zo teleurgesteld in samsung dat dit mijn laatste toestel is geweest na jaren. ik werd gebeld door odido en ze vertelde dat ik zou kon verlengen en dat als ik een 24 + toestel zou nemen dan kreeg ik er een smart watch bij via samsung promotie, dus ik heb de promotie ingevuld en opgestuurd uiteindelijk meer dan 5 x en telkens werd het afgewezen, terwijl ik alle foto,s van aankoop plus screanchot van toestel info met het imei nummer duidelijk had geupload.,vervolgens werd ik weer meerdere keren afgewezen en ook via de watsapp chat werd ik niet geholpen vervolgens heb ik odido opgebeld en zij zijden dat ik niet de enigste was met dat probleem en dat zij mij daar niet mee konden helpen dus ik ben lekker gemaakt met een promotie deal zonder promotie of watch. als ik dat geweten had van te voren had ik een ander toestel uit gezocht erg jammer dat jullie je klanten zo voor de gek houden en wat mij betreft is dit mn laatste samsung die ik gekocht heb . regristratie xxxxx
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 31-12-2024 01:41 PM
Hoi @Members_3JN4dta,
Het is bij onze acties belangrijk dat je aan de voorwaarden hiervan voldoet. Een ander bedrijf kan andere dingen aangeven, maar als het erop aankomt, dan gaan zij uiteraard niet over de voorwaarden. Gelukkig ben je al in gesprek met ons via WhatsApp. Eén van onze collega's helpt je daar graag verder om jouw registratie in order te maken. Als je aan alle voorwaarden van de actie voldoet, dan ga ik ervan uit dat dit goed gaat komen.
Groetjes,
Alice
op 27-12-2024 12:59 PM
Hi @Members_3JN4dta,
Wat is er via WhatsApp precies met je besproken? Hou er rekening mee dat het onwijs druk is op de chat, dus het kan even duren alvorens je te woord gestaan zal worden. Uiteraard doen we ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.
^Laurens
op 27-12-2024 07:46 PM
Ik begrijp het gewoon niet volgens odido heb ik de juiste screanshot van imei en toestel info opgestuurd bestanden geüpload waarom word mijn aanvraag dan afgewezen?
op 30-12-2024 08:39 PM
???
op 31-12-2024 01:41 PM
Hoi @Members_3JN4dta,
Het is bij onze acties belangrijk dat je aan de voorwaarden hiervan voldoet. Een ander bedrijf kan andere dingen aangeven, maar als het erop aankomt, dan gaan zij uiteraard niet over de voorwaarden. Gelukkig ben je al in gesprek met ons via WhatsApp. Eén van onze collega's helpt je daar graag verder om jouw registratie in order te maken. Als je aan alle voorwaarden van de actie voldoet, dan ga ik ervan uit dat dit goed gaat komen.
Groetjes,
Alice