Helpdesk DigiD wijst naar Samsung. Samsung wijst naar DigiD. Alle aanwijzingen van members in deze community geprobeerd, ook aanwijzingen van community manager. Niets hielp. Gisteren opnieuw App geïnstalleerd: geen effect. Helpdesk wees me meerdere keren het bos in. Zou teruggebeld worden door Helpdesk voor inbelactie om mee te kijken. Nooit teruggebeld. Ik vind dit echt slecht optreden van Samsung. Klanten worden niet geholpen nadat hen een telefoon is verkocht met verborgen gebrek. Volgens consumentenrecht mag dat helemaal niet. Zelfs in deze community worden mensen met flutantwoorden afgescheept. Ben nu naar Mediamarkt Alkmaar geweest. Zij gaan nog reageren. Vorig model A40 in 7 jaar nooit probleem mee gehad met DigiD.
Ben benieuwd of dit opgelost gaat worden maar ik ben er niet optimistisch over.
Mei 2024: telefoon naar Samsung gestuurd. Aan en Uit button werkten soms niet. Soms ook GUI App melding dat telefoon niet werkte. Reparatieservice "not amused". Reparatie hielp niets. Twee keer naar Mediamarkt geweest in Alkmaar. Zou teruggebeld worden. Niks.
Het lijkt op een miskoop. Steeds meer instanties maken namelijk gebruik van barcodescanner in DigiD. Zoon kocht A50. Niks geen problemen. A40 7 jaar gehad: nooit dit soort problemen. Ga nog 1x naar Mediamarkt om te ruilen. Zo niet: voor mij nooit meer Samsung.... wat een slechte reactie op de problemen van zoveel kopers.....