Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

DigiD op Samsung A23 werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2024 10:05 PM)
711 Weergaven
Ngbrts
Journeyman
Opties
Helpdesk DigiD wijst naar Samsung. Samsung wijst naar DigiD. Alle aanwijzingen van members in deze community geprobeerd, ook aanwijzingen van community manager. Niets hielp. Gisteren opnieuw App geïnstalleerd: geen effect. Helpdesk wees me meerdere keren het bos in. Zou teruggebeld worden door Helpdesk voor inbelactie om mee te kijken. Nooit teruggebeld. Ik vind dit echt slecht optreden van Samsung. Klanten worden niet geholpen nadat hen een telefoon is verkocht met verborgen gebrek. Volgens consumentenrecht mag dat helemaal niet. Zelfs in deze community worden mensen met flutantwoorden afgescheept. Ben nu naar Mediamarkt Alkmaar geweest. Zij gaan nog reageren. Vorig model A40 in 7 jaar nooit probleem mee gehad met DigiD.

Ben benieuwd of dit opgelost gaat worden maar ik ben er niet optimistisch over.

Mei 2024: telefoon naar Samsung gestuurd. Aan en Uit button werkten soms niet. Soms ook GUI App melding dat telefoon niet werkte. Reparatieservice "not amused". Reparatie hielp niets. Twee keer naar Mediamarkt geweest in Alkmaar. Zou teruggebeld worden. Niks.
Het lijkt op een miskoop. Steeds meer instanties maken namelijk gebruik van barcodescanner in DigiD. Zoon kocht A50. Niks geen problemen. A40 7 jaar gehad: nooit dit soort problemen. Ga nog 1x naar Mediamarkt om te ruilen. Zo niet: voor mij nooit meer Samsung.... wat een slechte reactie op de problemen van zoveel kopers.....
11 Antwoorden
Gia-Tinh
Pathfinder
Opties
Uhmm heb je digid al opgebeld ?
0 Likes
Ngbrts
Journeyman
Opties
Zeker! En die verwijzen naar Samsung. Want zoals uit de posts blijkt in deze community, hebben veel A23 gebruikers dit euvel. Alle andere typen hebben dit niet, en dat geldt ook voor andere merken. Dus als laatste update van Digid (3 Jan.) niks verandert dan ligt het naar mijn mening aan het type, en niet aan de App.
0 Likes
Gia-Tinh
Pathfinder
Opties
Ik dat het meer ligt aan de google play store
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Ik post hier een eventuele oplossing, maar deze blijft hier niet staan. Vreemd!
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Dit antwoord kreeg ik enige tijd geleden van DigiD1704497977750.jpg
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Screenshot instellingen/nuttige functies1704499729888.jpg
0 Likes
Ngbrts
Journeyman
Opties
Dank voor reply. Heb het precies zo staan als in uw screenshots. Geen effect , helaas.... barcode in DigiD levert geen toegang op.
NB: ik Android14 en GUI6 op telefoon staan. Dat is meest actuele stand.
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Misschien toch nog een keer proberen bij de helpdesk van DigiD, zij moeten dit kunnen oplossen. Veel succes!
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Samsung Galaxy A23 de QR code wordt niet gescanned in de DIGID app. "Gebruikt u een Samsung A23? Wegens een technische programmafout in dit apparaat, is het niet mogelijk om de QR-code te scannen. Maak gebruik van de DigiD app op één apparaat of log in met de sms-controle."28 okt 2023

Dit staat op internet als het waar is .
0 Likes