Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback wordt geweigerd om invalide redenen

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2023 01:54 PM)
329 Weergaven
EGmachines
Apprentice
Opties

Ik kocht wasmachine WW11BB704AGB en droogkast DV90BB7445GB  aan onder de cashback actie.

Ik vulde alle gegevens correct in en gaf deze tijdig door. Echter krijg ik nu 'flauwe excuses' van Samsung om deze niet te hoeven uitbetalen:

Bij de ene zou er geen foto zijn toegevoegd van het serienummer (wat wel het geval is), bij de andere zou mijn serienummer al gebruikt zijn voor een andere actie (wat niet het geval is).

Uiteraard zou het op deze manier een zeer goedkope truc zijn om mensen te lokken..

Op welke manier kan dit opgelost worden?

Bedankt.

0 Likes
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Wat is het registratienummer?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
EGmachines
Apprentice
Opties

Beste,

Deze zijn BEL9296077TWKGB en BEL9296141GVWMD.

Bedankt!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @EGmachines, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet fijn dat je aanvragen vooralsnog zijn afgewezen. Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat de foto's die je hebt ingediend niet de juiste zijn.

• BEL9296141GVWMD - Hier zit een foto bij van een sticker op de verpakking en dit is niet de juiste foto. De productsticker zit achter de deur in rand van de wasmachine 😇 Je ontvangt dan ook een link om de aanvraag te corrigeren en de juiste foto toe te voegen.

• BEL9296077TWKGB - Hier ontbreekt ook de foto van de productsticker maar er wordt ook aangegeven dat het serienummer als is gebruikt, dit zal ik moeten navragen bij mijn collega's.

Zodra ik meer weet stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
EGmachines
Apprentice
Opties

Dag Martijn,

Bedankt voor de info. Op de site waar de foto's moeten ingegeven worden, staat evenwel duidelijk dat het een foto van de sticker op de verpakking mag zijn. Samsung lijkt me hier dan ook een fout in te maken door mijn foto te weigeren. 

s.JPG

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik zie dit inderdaad staan en bij sommige promoties is dit ook voldoende, ik zal mijn collega's ook vragen of deze foto dan niet toch voldoende is om de aanvraag opnieuw in behandeling te nemen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@EGmachines 

Van mijn collega heb ik begrepen dat de aanvraag op nieuw in behandeling is genomen, houd je e-mail goed in de gaten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
EGmachines
Apprentice
Opties

Dag Martijn, 

Ok bedankt, doe ik!

Vuurvliegje
Apprentice
Opties
Heb een was machine gekocht . Maar f
Mijn foto's voor de cashback pakt hij niet . Netjes de foto achterop de wasmachine en een foto van de bon . Maar ik kan niet verder en geeft ook geen fout aan
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Vuurvliegje,

Bedankt voor jouw bericht. Lukt het op de website niet te registreren of wordt jouw registratie geweigerd?

Met groet,

Ajay 

Community Manager