Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback: uploaden lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 04-02-2025 08:09 PM)
169 Weergaven
Dirk Bas
Apprentice
Opties

Ik heb geprobeerd het formulier in te vullen voor de cashback actie maar bij uploaden van foto’s van factuur kom ik niet verder kan drukken wat ik wil maar gebeurt niks . Iemand oplossing?

vr gr Dirk

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dirk Bas
Apprentice
Opties

Bedankt voor de info ,in edge is het gelukkig wel gelukt nu , Nu hopen dat ik van deze 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Dirk,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw televisie! Ik help je graag verder met de registratie. Volgens mijn collega van de betreffende afdeling zou het ondertussen zijn opgelost. Wanneer het nog steeds niet werkt kan je het proberen in een andere browser, zoals bijv. Edge.

Kan je ons laten weten of het nu wel lukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Oplossing
Dirk Bas
Apprentice
Opties

Bedankt voor de info ,in edge is het gelukkig wel gelukt nu , Nu hopen dat ik van deze 

Dirk Bas
Apprentice
Opties

Tv langer plezier beleef want de vorige was na 5 jaar al stuk 

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het laten weten Dirk,

Ik hoop dat je jouw Cashback zo snel mogelijk ontvangt en ik wens je nog veel (kijk)plezier! Wanneer je nog vragen hebt kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
jan1958a
First Poster
Opties
Bij mij lukt het uploaden ook nivet. Nergens een uploadknop te vinden, ook in eigen niet. Wat nu?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jan1958a,

Jij ook nog gefeliciteerd met jouw aankoop! Ik help jou ook graag verder met jouw registratie. Heb je het ook geprobeerd in een andere browser en/of apparaat?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes