Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

cash back s24+

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2024 01:06 PM)
415 Weergaven
rik
First Poster
Opties

waar kan ik mijn gegevens achterlaten voor cashback actie s24+ nieuwe telefoon  ?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Erich0010
Voyager
Opties
0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
Erich0010
Voyager
Opties
Hallo,

Op de volgende site kan je de cashback actie verzilveren:

https://www.samsung.com/nl/promo/

Direct:
https://www.samsung.com/nl/promo/galaxy-s24-series/
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rik  ,

Bedankt voor jouw bericht. Is het registreren gelukt met de de link Lips0010 heeft gedeeld?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
M van Binnendijk
First Poster
Opties

Hoe kan ik mijn cashback indienen van mijn op 5 mei aangeschafte Samsung Galaxy S24 plus bij Belsimpel, in te dienen voor 7 juli 2024. Ten tijde van de actie kon je heel makkelijk een aanvraagformulier via een link openen, na aanschaf op 5 mei en einddatum op 5 mei nergens te vinden...Belsimpel stuurt elke keer een link die niet werkt. Kan iemand mij gewoon aan het PDF helpen om de gevraagde gegevens in te vullen? Mvg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo

Bedankt voor jouw bericht en gefelicteerd met jouw S24+! Als ik me niet vergis loop de actie rechtstreeks bij Belsimpel, want de Cashback actie die via Samsung lopen hebben als aankoopwinkel, KPN, Vodafone en Odido. Hopelijk kan e.v. een andere Member je dan verder helpen.

Heb je ook de link die je van Belsimpel ontvangt proberen te openen in een andere browser en//of op een ander apparaat?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
xKaat
First Poster
Opties
Is het jou al gelukt? Ik krijg maar geen reactie hierop. Belsimpel verwijst naar Samsung en andersom.

Hopelijk gaat het nog wel lukken met de cashback.. :smiling-face:
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @xKaat,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je e.v. de link met mij delen? Dan kunnen we het nagaan.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes