Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Evollis einde lease

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2024 06:42 PM)
183 Weergaven
Grssie
Apprentice
Opties
Absoluut schandalig bedrijf. Stuur je na je lease netjes je telefoon terug zonder schade en kun je alsnog €450 betalen omdat er zgn schade is. Er zijn pixels ingebrand. Voor dat geld heb je een gerefurbished toestel terug. Nooit maar dan ook nooit meer! 
0 Likes
9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Grssie,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. heb je toevallig een foto ontvangen van de inbranding? Zo ja, kan het met ons delen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Grssie
Apprentice
Opties
Hi. Ja dat heb ik. Maar ik betwijfel ten zeerste of het mijn toestel wel is. 6017248_48070564_1000052548_1717680813.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de foto Grssie,

Weet je het IMEI-nummer van het toestel? Want anders kan je proberen bij Evollis een foto van de Product Sticker opvragen als het nog mogelijk is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Grssie
Apprentice
Opties
Deze kreeg ik er bij 6017250_48070564_1000052552_1717681840.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Grssie,

Kan je bevestigen dat het om dezelfde IMEI-nummer gaat?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Grssie
Apprentice
Opties
De foto van het imei nummer is van mijn toestel
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dank je wel Grssie,

Dan kunnen we niks anders doen dan concluderen dat het om jouw toestel gaat, waarbij inbranding inderdaad als schade meetelt. Ik kan begrijpen dat het zuur voor je is, maar je kan in ieder geval wel van jouw nieuw toestel genieten.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_i6Dlyf6
Journeyman
Opties

@Ajay-A 2 losstaande foto's kunnen toch onmogelijk bewijzen dat dit over hetzelfde toestel gaat!

Mooi verdienmodel van Evollis. Men neemt gewoon foto van het toestel waar enkel EMEI-nummer op zichtbaar is & geen schade. En men neemt een foto van een ander toestel waar de schade zichtbaar is, maar geen EMEI-nummer.

Heb net hetzelfde voor. Toestel opgestuurd zonder schade. Evollis claimt een telefoon ontvangen te hebben met schade & eist €1016,60 boete. Krijg ik ook 2 losstaande foto's die zouden moeten bewijzen dat dit over mijn toestel gaat (foto met EMEI is genomen 22/03/24 16:16 met NIKON D3500, foto met schade is genomen op 25/03/24 10:19 met NIKON Z 30).

Belangrijk om te melden: ik heb aan all-risk verzekering genomen bij de lease van mijn telefoon. Mocht ik bewust geweest zijn van schade, had ik eerst de verzekering aangesproken...

Trustpilot staat vol reviews met gelijkaardige verhalen. Gelieve dit uit te zoeken & niet zomaar te seponeren.

0 Likes
Grssie
Apprentice
Opties
Wolven zijn het. Het gaat nergens over. Ronduit schandalig na een normaal gebruik en altijd in een hoesje gezeten en een screenprotector gehad. Dit is gewoon gebruik geweest