Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestelling plaatsen via Webshop lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 26-01-2023 04:38 AM)
316 Weergaven
Floor4
Explorer
Opties
Vandag ondersteuning gevraagd voor een bestelling, niet te geloven hoe arrogant die vrouw is geweest. Ja het was alsof een klant niet recht heeft op ondersteuning terwijl de bestelling niet geplaatst kan. Zelf vind ik niet normaal, zijn nog mensen die zo een ervaring hebben met Samsung?
Hoop op reactie, FSE E& IA Zwolle
0 Likes
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond Floor,

Waar zou je ondersteuning mee willen krijgen?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Floor4
Explorer
Opties
Beste Patrick,
Dankjewel voor de reactie. Gisteren probeerde ik een bestelling te plaatsen voor een Watch 5 pro en een armband maar kwam niet verder dan stap 1. Normaal zou dat goed gaan wat alles wordt ingevuld via de account, toch werd de button "Doorgaan " niet actief. Besloten na alles te controleren de hulp lijn van Samsung te bellen. Het was bijna direct iemand die wou me ondersteunen. Maar de persoon kon slecht Nederlandse taal spreken, jammer en dat zou ik graag niet zeggen maar alles ging mis. Wat is ondersteunen zonder resultaat? Ik ben ook een ondernemer en moet zegen dat zo een persoon zou niet op de plek waar zij nu is. Ik weet niet hoe de manager van Samsung Nederland hier over zou denken maar denk dat hij niet op hoogte is van dat soort zaken. Het gaat ten koste van de klanten en van de goede medewerkers.
Toch vindt ik fijn dat je reageert.
Vriendelijk bedankt.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Meestal wordt de button niet actief als je niet handmatig de bezorgdatum aanklikt. Is een een vervelend systeem, heb ik zelf ook meerdere keren gehad. Probeer het nog eens en zorg dat je hier rekening mee houd.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Floor4
Explorer
Opties
Goede morgen Patrick,

Had ik ook gedacht, meerdere malen opnieuw geprobeerd maar helaas niet gelukt. Ik ken de constructie van zo een button ( ben software engineer) maar zou via een andere spoor proberen. Bedankt voor de tijd en fijne dag toegewenst.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Floor4, goedemorgen.

Is het intussen nog gelukt om een bestelling te plaatsen via de webshop? Welke melding krijg je te zien als je de bestelling wilt plaatsen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Floor4
Explorer
Opties

Beste Martijn, 

Dankjewel voor reactie. Het is wel gelukt, maar niet via de account automatisch invoer . 

Ik zie dat u de manager functie heeft bij Samsung! Dat is wel fijn voor U maar dat we soms personen krijgen aan de lijn die erg slecht Nederlands praat is voor mij niet te begrijpen. Mijn vraag of self "hulp" was echt zo slecht dat ik geen woorden heb. Zij ging (tenminste praten over een applicatie op de PC) terwijl ik probeerde via de telefoon "Galaxie shop" de bestelling te plaatsen. Zij geeft de ervaring om met de klant te kunnen communiceren. Jammer ! 

Vriendelijk dankjewel en nog een fijne dag,

FSE E&IA Zwolle

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Bedankt voor je feedback en wat fijn om te lezen dat het gelukt is. 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_vUONoRr
First Poster
Opties

Dit probleem is dus nog steeds niet opgelost. Ik heb via mijn telefoon, tablet en laptop geprobeerd een bestelling te plaatsen. Ook ik kom niet verder dan het eerste scherm, mega-irritant dat dit probleem nog steeds bestaat. Ik ga wel ergens anders bestellen.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_vUONoRr,

Bedankt voor jouw bericht en dat je een aankoop wilt doen bij ons! De Webshop moet natuurlijk wel werken hiervoor. Kan je mij de link en de screenshot sturen van de pagina en foutmelding? Ik meld het dan intern aan de betreffende afdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes