Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestellen S22 via VIP link werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2022 11:45 AM)
194 Weergaven
Nils_L
Journeyman
Opties

Ik probeer reeds 3 dagen de nieuwe S22 te bestellen via de VIP member link die ik in mijn mailbox heb ontvangen. Alles gaat goed tijdens de selectie van de smartphone (S22 violet, 256GB, 764eur incl. Earbuds pro) maar bij het afrekenen loop ik vast bij de adres-pagina. Er staat aangegeven dat hij enkel in België leverbaar is en ik geef weldegelijk een Belgisch adres en factuur adres op, waarop ik reeds eerder bestellingen heb gedaan. Telkens ik op 'doorgaan' klik, springt de pagina terug naar boven naar de adres sectie, alsof hier een fout in zit, maar de browser geeft geen fout aan.

Ik heb reeds via volgende browsers geprobeerd : Edge, chrome, Firefox en Samsung Internet browser via mijn huidige galaxy.

Ook heb ik reeds verschillende adressen geprobeerd van familie leden in andere regio's. Telkens hetzelfde issue. 

In eerste instantie krijg ik de rode tekst uit onderstaande screenshot te zien, maar die verdwijnt wanneer ik het vinkje erboven 'bezorg via...' aanklik. Erna op doorgaan klikken verspringt telkens opnieuw naar 'adres'.

Reeds telefonisch contact gehad, maar werd doorverwezen naar WhatsApp support, maar hier wacht ik nu ook reeds 3 dagen op een reactie. 

Nils_L_0-1644758131880.png

Alvast bedankt voor de hulp! 

40 Antwoorden
AdamJT
Journeyman
Opties

Dear Nils, and others! 

I had the same problem with the address. The problem is just with the online exclusive colors. If you order a regular color, it works. In the Netherlands, at the moment only the black is available.

I hope I could help.

MVG

Adam

0 Likes
Nils_L
Journeyman
Opties

Ik heb nog een keer naar support gebeld, maar ben helaas nog niet verder geraakt.

0 Likes
Oplossing
Nils_L
Journeyman
Opties

De site werd aangepast. Hij ziet er nu ook wat anders uit wanneer je je bestelling plaatst (bvb de Galaxy Buds Pro worden getoond in je article list). Het bestellen lukt nu zonder probleem.

0 Likes
Nils_L
Journeyman
Opties

Had hetzelfde probleem, maar opgelost door volgende work-around:

• Open de VIP member link in de mail die je gekregen had
  • Site geeft dan aan dat je nog moet activeren --> geef je e-mail adres in
  • Je ontvangt nu een nieuwe mail met daarin een nieuwe VIP activatie link (klik hier niet op, maar copy / paste de link)
  • Open een browser en log in op je normale samsung account (www.samsung.com/be/)
  • Nadat je bent ingelogd, plak je de VIP link in deze browser, je account blijft dan ingelogd, maar met de VIP membership
0 Likes
Nils_L
Journeyman
Opties

Had hetzelfde probleem en heb gebeld naar Support. De site werd aangepast. Hij ziet er nu ook wat anders uit wanneer je je bestelling plaatst (bvb de Galaxy Buds Pro worden getoond in je article list). Het bestellen lukt nu zonder probleem.

0 Likes
danarar
Student
Opties
Oke dankjewel voor jou reactie ga ik het vanavond nogmaals proberen en hopelijk lukt het niet wel
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemorgen.

Wat gaaf om te lezen dat je interesse hebt in onze nieuwe Samsung Galaxy S22 😁 En heb je 'em al gepre-ordered via de Members-link? Lukt het niet met de link, stuur mij dan een privé bericht

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Nils_L
Journeyman
Opties

The site has been reconfigured, set up looks differently now and the ordering of devices is now possible, no more errors, no more jumping back to the address section :smiling-face:

0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Ik heb inmiddels een twee mail gehad met een ander soort link. Als ik wil inloggen met mijn emailadres komt er een soort time-out en gebeurt er niets. Daarna is de link verlopen. Ik ben erg benieuwd naar mn Vip aanbod en wil best bestellen, maar dit schiet niet op😅
Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag🙃
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Berg80

Wat gaaf om te lezen dat je interesse hebt in de nieuwe S22-series, als het goed is zou je met de nieuwe link wel kunnen inloggen bij de Members-shop. Gebruik je hetzelfde e-mailadres als waar je je mee hebt geregistreerd?

Stuur mij anders een privé berichtje 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes