Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Aon code

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2025 10:18 AM)
128 Weergaven
SaritaHar
First Poster
Opties
Beste community

Ik heb de Samsung Z Flip 6 Nu heb ik vernomen dat bij deze telefoon een AON-code werd geleverd met 10% korting op een Samsung-product. Aangezien wij weer een telefoon willen aanschaffen, had ik deze AON-code daar graag voor willen gebruiken. 

Echter, deze heb ik nooit ontvangen..

Zouden jullie mij kunnen helpen aan een code? Ik kan eventueel de factuur ter bewijs tonen.

Alvast bedankt!

Mvgr, Sarita
0 Likes
18 Antwoorden
Members_xSCSYKr
First Poster
Opties

Hoi Ajay,

Ik heb je persoonlijke bericht ontvangen en daarop gereageerd, maar heb niks meer gehoord. Zou je mij nog op weg kunnen helpen? Dank je wel!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens,

Ik heb het voor je aangevraagd. Je ontvangt het zo snel mogelijk via e-mail. Hou voor de zekerheid ook jouw Ongewenste-/Spammap in de gaten. Je kan ons gerust laten weten wanneer je het hebt ontvangen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_xSCSYKr
First Poster
Opties

Hoi Ajay,

Dank voor je hulp! Ik heb de code ontvangen, echter is dit een NCR code en geen AON code, zoals ik eerder bij mijn laptop heb ontvangen. Ik had ook al een NCR-code en kan hem dus niet combineren. Is het niet mogelijk om een AON-code te ontvangen? 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

We kunnen alleen NCR codes versturen, geen AON codes. Ik hoop dat je desondanks nog iets leuks kan kopen ermee. Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt, kan je het ons gerust laten weten. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
HakanCx
First Poster
Opties
Hallo, ik heb een samsung s24 ultra gekocht maar ook ik lon geen AON of een NCR code vinden?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @HakanCx,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw HakanCx! Ik help je ook graag. De codes worden niet bijgeleverd bij alle modellen. Had je iets in gedachte om te kopen? Ik hoop dat je nog volledig van jouw S25 Ultra kan genieten. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
HakanCx
First Poster
Opties
Hallo Ajay,

Dankjewel! Kleine correctie: ik heb de S24 Ultra gekocht, niet de S25 😉. Tot nu toe bevalt hij heel goed!

Ik had inderdaad iets in gedachten om te kopen en vroeg me af of ik daarvoor een AON-code kan gebruiken. Indien nodig kan ik de aankoopinformatie of factuur doorsturen.

Groet,
HakanCx
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie HakanCx,

Wanneer je nog een Samsung product thuis hebt waarvan de garantie is verlopen, kan je gerust mij gerust een privébericht sturen met de modelcode, serienummer, aankoopdatum. Ik vraag dan een 10 procent kortingscode voor je aan om te gebruiken op https://bit.ly/2pPQ5AD.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_CAq2drX
First Poster
Opties

Beste Ajay, hetzelfde probleem hier. Ik heb in één bestelling 4 verschillende producten aangeschaft waarvan een s25+ en een Fold7. Ik had op zijn minst een extra code of iets verwacht...zou u mij ook kunnen helpen aan zo'n code?

0 Likes