Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Aon code

(Onderwerp aangemaakt op: 13-08-2025 07:23 AM)
1430 Weergaven
SaritaHar
First Poster
Opties
Beste community

Ik heb de Samsung Z Flip 6 Nu heb ik vernomen dat bij deze telefoon een AON-code werd geleverd met 10% korting op een Samsung-product. Aangezien wij weer een telefoon willen aanschaffen, had ik deze AON-code daar graag voor willen gebruiken. 

Echter, deze heb ik nooit ontvangen..

Zouden jullie mij kunnen helpen aan een code? Ik kan eventueel de factuur ter bewijs tonen.

Alvast bedankt!

Mvgr, Sarita
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

We kunnen alleen NCR codes versturen, geen AON codes. Ik hoop dat je desondanks nog iets leuks kan kopen ermee. Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt, kan je het ons gerust laten weten. 

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie HakanCx,

Wanneer je nog een Samsung product thuis hebt waarvan de garantie is verlopen, kan je gerust mij gerust een privébericht sturen met de modelcode, serienummer, aankoopdatum. Ik vraag dan een 10 procent kortingscode voor je aan om te gebruiken op https://bit.ly/2pPQ5AD.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
18 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Sarita,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Flip6! ik help je graag. Vaak zit de code ergens in de verpakking. Had je daarin al gekeken? Wanneer je het niet kan vinden, dan kan ik je voorzien van de code.

Met groet,

Ajay

Community Manager
SaritaHar
First Poster
Opties
Goedemorgen Ajay, idd in de verpakking gekeken. Helaas een code..
0 Likes
leFibo
First Poster
Opties
Beste Ajay ook ik heb zo'n AON code niet ontvangen en wil graag de S25+ aanschaffen. Kunt u mij wellicht ook voorzien van een code wellicht?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie SaritaHar,

Wanneer je via een privébericht mij voorziet van jouw serienummer, aankoopdatum, e-mailadres en volledige naam, dan ik jou voorzien van de code om te gebruiken op onze regulaire website (https://bit.ly/2pPQ5AD).

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @leFibo,

Ook jij bedankt voor jouw bericht en bedankt voor jouw interesse in de S25! Ik help je ook graag. Wanneer je via een privébericht mij voorziet van jouw samsung modelcode, serienummer, aankoopdatum, e-mailadres en volledige naam, dan ik jou voorzien van de code om te gebruiken op onze regulaire website (https://bit.ly/2pPQ5AD).

Met groet,

Ajay

Community Manager
Members_xSCSYKr
First Poster
Opties

Ik heb een soortgelijke situatie. Ik heb eerder dit jaar een laptop aangeschaft en kreeg daarbij een flyer met AON-code. Ik wil nu een S25+ aanschaffen en wilde daarbij die AON-code gebruiken. Ik ben die flyer echter kwijt geraakt. De AON-code is nooit gebruikt. Ik vroeg me af of ik alsnog de AON-code zou kunnen ontvangen? Ik kan de aankoopinformatie incl. factuur overleggen.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_xSCSYKr,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb net gereageerd op jouw privébericht.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
PeterWang
Journeyman
Opties

Hoi Ajay,

Ik heb hetzelfde probleem met de ontbrekende AON-code.

Ik heb je een bericht gestuurd met mijn ordernummer en een screenshot van de factuur.

Kun je me daar ook mee helpen?

Bedankt!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @PeterWang,

Bedankt voor jouw bericht en privébericht. Niet bij elke model zit in de verpakking een AON-code. Ik heb gereageerd op jouw privébericht.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes