Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Tc_sy67

(Topic created on: 19-09-2023 11:32 AM)
212 Views
2TC-sy67
Navigator
Options
Hej, jag har en Samsung Galaxy A70, Android 11. Jag har många problem med att begära att byta lösenord på Facebook. I mer än 5 månader har jag försökt logga in, men jag kan inte eftersom det inte finns något svar via Facebook och Google Spela. Jag har också problem med uppdateringar. Vissa program fungerar inte korrekt. Naturligtvis, inklusive Google Photos och Manycam. Jag köpte programvaran för 5 år sedan och den fungerar bra. Nu kan jag inte visa ett parkerat foto på kameran, WhatsApp. Ibland kan jag inte göra en säkerhetskopia och återställa den efter en tid. Bankid, Google Play, jag kan inte logga in via pass ibland, RGB cirkulärt ljus. Jag köpte programmet och det fungerade bra på min Samsung Galaxy A70, nu måste jag köpa det igen, automatisk skärmrotation, ibland fungerar det inte, kan du hjälpa? Tack.
0 Likes
2 REPLIES 2
Nagarebozhi
Samsung Members Star ★★
Options
Hello, my best tips is to make a factory reset and see if that solve your problem.
Oxygenic
Samsung Members Star ★
Options

Hmm, yeah, that sounds like many things are going wrong simultaneously. Bank ID should still work on Android 11, I believe it's Android 7 or 8 which is the oldest supported version for now. Backup your content, and then make a clean start through a factory reset. I would actually not import content, apps and settings automatically from backup, rather do it as a clean install, just download the apps you need, then sync down that content again (photos, videos, recordings whatever it is).  It should start working properly then!