Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Samsung Galaxy 21S Ultra 5G kan ikke længere connectes til Anroid auto

(Topic created on: 07-03-2023 07:53 PM)
241 Views
Jetmor
First Poster
Options

Jeg har haft min Samsung Galaxy 21S Ultra et års tid. Den har været connectet til Android Auto uden problemer... næsten. Forbindelsen var on/off ift GPS. Primo februar ville den slet ikke connecte mere. Jeg troede i første omgang det var en dårlig forbindelse i kabel. Købte ny, som ikke virkede heller. Prøvede et 3 uden succes. Jeg har prøvet alt (og flere gange) fra reinstalltion af Android auto, telefon er opdateret, slået batterioptimering fra på Andriod auto, tilladelser slået til, bluetooth slået til,  andriod auto er slået til i bil (Crossland X årgang 2018).  Intet hjælper. 

Intet i Andriod auto virker. Den oplader heller ikke, og jeg kan heller ikke stemmestyre

Jeg har været hos forhandler x 2. Den første gang koblede medarbejder sin til og det virkede. Derpå gjorde jeg det med deres kabel , hvorpå det virkede. Da jeg kørte ud fra forhandler virkede det ikke igen (nu med mit eget kabel). Stikket i bil fejler derfor ikke noget.

Kørte derover igen næste dag. En anden medarbejder testede med sin telefonog kabel. Det virkede fint. Jeg købte derpå et nyt kabel, men det virker fortsat ikke. 

Jeg kan simpelthen ikke greje hvad der er galt, og hvordan jeg løser det. Er ved at være godt træt af det, og overvejer at købe en Iphone (som jeg havde før - der virkede det upåklageligt. 

Samsung/android har andre irriterende ting. Derfor overvejer apple produkt. 

Håber nogen kan hjælpe mig? På forhånd tak.

Mvh. Jette

1 REPLY 1
Daniel-M
Moderator
Moderator
Options

Hi,

We are sorry to hear that you are experiencing problems with your Galaxy S21 Ultra.

What we can recommend you try is to backup your phone and then factory reset it to rule out software errors. Should it still not work after this, we recommend that you contact the car manufacturer as well as the Android auto app developer for further assistance.

 

/Daniel