Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Review Samsung Galaxy S24 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2024 06:15 PM)
405 Weergaven
MarijnF
Apprentice
Opties
Hallo allemaal,

Ik ben nu al iets meer als een half jaar trotse eigenaar van de Samsung Galaxy S24 Ultra. In deze post deel ik graag mijn ervaring met de smartphone.

De Samsung Galaxy S24 Ultra is na ruim een half jaar gebruik een indrukwekkend toestel gebleken en een waardige vervanger van mijn S21 Ultra. Het toestel levert krachtige prestaties dankzij de snelle hardware en het haarscherpe AMOLED-scherm, dat kleuren levendig en details scherp weergeeft. De camera is een absoluut hoogtepunt: foto's en video's zijn van uitzonderlijke kwaliteit, zelfs bij weinig licht, en de zoomfunctie blijft indrukwekkend voor een smartphone. Het geluid, zowel via de stereospeakers als met oordopjes, is helder en gebalanceerd, wat het ideaal maakt voor media en games. In het begin was ik minder enthousiast over de AI-functionaliteiten vanwege het ontbreken van een Nederlands taalpakket. Sinds de toevoeging hiervan werkt de AI echter uitstekend en voelt het als een waardevolle toevoeging die het dagelijks gebruik intuïtiever en efficiënter maakt. Samsung heeft hiermee een slimme zet gedaan en laat zien serieus werk te maken van verdere AI-ontwikkeling. Al met al is de S24 Ultra een krachtige, veelzijdige smartphone die uitblinkt in design, prestaties en slimme functies. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar het beste van wat Samsung te bieden heeft. 
2 Antwoorden
SlamSwam
Journeyman
Opties
Zo denk ik er ook over. !
Geweldig toestel.
Rozebottel
First Poster
Opties
Dat klinkt als pro-gebruikers. Ik heb zojuist een 2 problemen met apps gepost, misschien kunnen jullie mij helpen?
0 Likes