Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

New emojis 2022 (Sweden)

(Topic created on: 04-08-2022 10:56 AM)
437 Views
coquille
Apprentice
Options
Hej,
Jag blir inte klok på detta med de senaste emojisarna som släpptes 2022. T.ex. händerna som bildar ett hjärta, smältande ansikte m.m... Vissa med android verkar ha dessa på sin telefon "automatiskt" och kan använda dom överallt, både sms, Facebook och Instagram. Jag var tvungen att ladda ner Gboard från playbutiken för att ens kunna ändra och få dom till Facebook och Messenger. Men ska jag skriva ett inlägg på Instagram eller skicka ett vanligt sms så finns dom inte. Varför ska det behöva vara så krångligt?!! Eller är det ens så krångligt? Jag har en Samsung galaxy S20 med de senaste uppdateringarna.
11 REPLIES 11
Chrissan
Navigator
Options
Har inte heller dom på Samsungs tangentbord ännu i tex sms. Änvänder jag detta så får jag fram dom nya Screenshot_20220804-015256_Samsung Members.jpg
0 Likes
coquille
Apprentice
Options
Hur får du fram det tangentbordet? Finns inte i min telefon. Något man måste ladda ner?
0 Likes
coquille
Apprentice
Options
Hittade. Men det funkar ändå inte för mig trots att jag ändrat till Microsoft SwiftKey tangentbord 😕
0 Likes
Chrissan
Navigator
Options
Jag trycker bara där så får jag fram det s21 ultraScreenshot_20220804-103823_Samsung Members.jpg
0 Likes
Chrissan
Navigator
Options
Hmm så skumt
0 Likes
coquille
Apprentice
Options
Mitt tangentbord ser inte ens ut sådär när jag ändrat till MS SwiftKey 😂 Samsung galaxy s20 har jagScreenshot_20220804-104330_Messages.jpg
0 Likes
Chrissan
Navigator
Options
Märkligt det kan va sådan skillnad här är tangentbord för mig i darkmodeScreenshot_20220804-104719_Samsung Members.jpgScreenshot_20220804-104743_Samsung Members.jpg
0 Likes
coquille
Apprentice
Options
Ja det var verkligen märkligt! Men jag får väl helt enkelt acceptera att det inte går 😒😔 Besviken på Samsung dock som inte kan ge access till alla. Är ju inte så att jag har en gammal modell. Då hade jag kunnat förstå problemet.
0 Likes
Chrissan
Navigator
Options
Ja tråkigt hoppas dom kommer till din snart