op 21-03-2022 06:57 PM
Ik heb een magnetron die stuk is en heb om deze te versturen een factuur nodig. Betreft ordernummer NL107441860 d.d. 8 juli 2020. Op 10 maart contact gehad. De medewerkster zei dat ze dat nummer niet kon vinden dus het ordernummer was onjuist. Het moest met 2020 beginnen omdat het een factuur zou zijn van 2020. Die avond weer gebeld met medewerkster nummer 2 zei dat er een nieuw systeem dus de factuur is niet opvraagbaar door mezelf online. ik moest overdag terugbellen dan zouden ze me meteen de factuur mailen. Medewerker 3 overdag, wist het niet en ging bij collega's vragen en heeft een ticket aangemaakt. We zijn nu 11 dagen verder. Ik hoor niets en de magnetron staat nog steeds stuk thuis.
op 22-03-2022 06:38 AM
Hoi @Anonymous User,
Je topic wordt automatisch na 24 uur opgepakt door onze moderators, maar voor de tussentijd: kun je de factuur niet terugvinden in je e-mail? Samsung stuurt altijd een kopie van je factuur naar het mailadres dat je hebt gebruikt bij de aankoop, dus zelfs als je hem offline en in je account niet meer terug kan vinden, zou je hem daar altijd moeten hebben. Je kunt zoeken met je ordernummer of met de woorden "Samsung factuur", dan zou je een bijlage moeten terugvinden met de factuur.
op 23-03-2022 02:12 PM
Hi @Anonymous User, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het afgelopen jaar zijn wij overgegaan naar een ander programma voor de bestellingen, hierdoor kunnen wij jouw factuur niet zelf opzoeken. Als ik met je gegevens een zoekopdracht uitvoer zie ik ook staan dat je hierover in gesprek bent met mijn collega via, deze heeft dit verzoek neergelegd bij onze collega's van de webshop.
Is het overigens met de tip van @KevinW nog gelukt om de orderbevestiging in je mailbox op te zoeken?
Groeten,
Martijn
op 29-03-2022 07:00 AM