Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe past jouw smartphone in je leven?

(Onderwerp aangemaakt op: 14-11-2018 09:44 PM)
269 Weergaven
SjorsK
Maestro
Opties

Iedereen heeft tegenwoordig een Smartphone, maar waarvoor gebruik je het eigenlijk?

 

Voor mij is het mijn wekker, mijn telefoon, een mini-TV, mijn camera en noem maar op. Best wel indrukwekkend voor zo'n klein apparaat.

 

Waarvoor gebruik jij eigenlijk je telefoon?

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Voor mij is het een zaklamp. Voor de rest gebruik ik hem niet. :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye:
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Luxe zaklamp heb je!
 
Mijn gebruik is een beetje uitgebreider.
 
Elke ochtend gaat mijn wekker af (Natuurlijk op mijn smartphone). Dan bekijk ik of ik e-mail heb. 
 
Wanneer ik eenmaal naar het werk moet luister ik ook nog even een muziekje onderweg want tja, anders is het zo saai om een halfuur te fietsen. 
 
Eenmaal aangekomen op het werk log ik in.... En afhankelijk van waar ik inlog moet ik voor een stukje extra veiligheid ook nog akkoord geven op mijn telefoon ( :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye: ). Om de zoveel tijd controleler ik mijn telefoon even om te kijken of ik nieuwe mailtjes heb die direct mijn aandacht nodig hebben en of ik een afspraak heb.
 
Naja! Eenmaal onderweg naar huis zet ik weer een muziekje op en thuis aangekomen wil ik nog wel eens een film er op kijken.
 
Voor mij is het echt een switsers zakmes :winking-face: De vraag is eerder wat ik er niet mee doe :smiling-face:
 
Verder zet ik bewust zo'n beetje alle notificaties uit zodat de tijd die ik met mijn telefoon besteed so productief mogelijk is. Hierdoor hoef ik niet al te veel "onzin" op te ruimen :smiling-face:
Marliss
Pathfinder
Opties
Hetzelfde als waarvoor jij 'm ook gebruikt haha.. Spelletjes spelen, filmpjes bekijken, vele foto's en video's maken van meer en deels onze katjes, muziek luisteren, soms als zaklamp enz..
Marliss
SjorsK
Maestro
Opties
Katten zijn geweldige beesten :face-with-tears-of-joy: Voor spelletjes gebruik ik voornamelijk mijn PC/Nintendo switch (Heeft meer te maken met het feit dat goede spellen lastiger te vinden zijn en controllers toch net wat fijner zijn :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye: ).
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Leuk topic! Tijd dat ik er ook eens in post :smiling-face:

 

Ik gebruik mijn telefoon voor bijna letterlijk alles. Het begint bij het opstaan met de wekker met Bixby's briefing en eindigt wanneer ik naar bed ga door nog even naar een rustgevende afspeellijst op Spotify te luisteren. Door de dag heen gebruik ik hem ook bijna continu. Een paar voorbeelden:

  •  Ik geef beroepsmatig regelmatig presentaties en als er een HDMI poort vrij is gebruik ik daar altijd mijn telefoon voor. DeX kabel aansluiten, PowerPoint openen en gaan! Binnen anderhalve minuut (je wordt er vanzelf vaardig in) staat alles klaar. Mijn presentatie bedienen met de S Pen vindt men altijd heel opvallend. Ik heb in elk geval hun aandacht, daar zal het niet aan liggen ;);
  • Nieuws volgen! Ik schrijf regelmatig over het nieuws, dan is het natuurlijk wel handig dat ik dat altijd en overal kan volgen;
  • Mijn gezondheid monitoren. Toegegeven, dit gebeurt grotendeels met externe accessoires (met name de Galaxy Watch en een bloeddrukmeter), maar alles komt samen in Samsung Health;
  • Gamen. Hé, een beetje ontspanning mag ook van tijd tot tijd ;);
  • Foto's maken! Ze zeggen ook wel: de beste camera is de camera die je bij je hebt, en dat is de camera van mijn Note9! Nu is de Note9's camera zo goed dat dit ook gewoon mijn enige camera is, maar ik maak veel foto's;
  • Contact houden met mensen! Van social media gebruik ik vooral de chatfuncties en ik SMS en bel veel. Bellen... je zou bijna vergeten dat dat ook gewoon nog kan met deze geavanceerde zakcomputers :winking-face:

Het zal niemand verbazen dat deze post op mijn telefoon getypt is. 


kevin-sig
0 Likes