Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht over cashback actie

(Onderwerp aangemaakt op: 28-09-2020 10:35 AM)
414 Weergaven
WilmaGroen
Student
Opties

Hallo,

Ik heb in augustus 2020 een Samsung QuickDrive wasmachine gekocht. Daar liep op dat moment een promo voor dat je 150 euro cashback zou krijgen. Door omstandigheden kon ik pas gisteren registreren voor deze actie. Wat bleek nu? De actie liep tot en met 31 augustus en je had maar tot 15 september om je te registreren. Vanochtend contact gehad met de klantenservice en dan krijg je kortweg te horen: Sorry, de registratieperiode is voorbij en we kunnen niets voor u doen. Ik kan dus fluiten naar mijn 150 euro. Ik snap niet, dat zeker in deze coronatijd, er zo wordt omgegaan met cliënten. Ik kreeg te horen dat ik hier mijn klacht kon melden, dus bij deze!

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Wilma,

helaas zijn er bepaalde voorwaarden aan een actie verbonden. Toen je de wasmachine kocht kon je deze voorwaarden ook al lezen en zou je dus al kunnen weten dat het tot de 15e was. Dus ik begrijp je klacht maar ik hoop dat je begrijpt dat er gewoon voorwaarden zijn die voor een ieder geld. Ook in deze coronatijden, dan zou je juist tijd genoeg hebben zou je zeggen om je te registreren, want eerlijk het invullen duurt nog geen 10minuten. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
WilmaGroen
Student
Opties

Het zal aan mij liggen, maar als je ziek in bed ligt, denk je niet aan het registreren van een actie. En oké, ik had het kunnen lezen, maar dat neemt niet weg dat ik 2 weken sluiting na actieperiode echt veel te kort vind. 

"Take a walk in m y shoes, before you judge me!"

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Toen je de wasmachine had gekocht, had je de mogelijkheid om deel te nemen aan de promotie, tot en met 15 september.

Ik begrijp dat het vervelend is dat je hierdoor buiten de boot valt, maar hier kunnen we helaas geen uitzondering voor maken.

rsz-846676
0 Likes