Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy S22 Ultra camera review

(Onderwerp aangemaakt op: 18-07-2022 07:16 PM)
5476 Weergaven
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik heb de afgelopen tijd de camera van de S22 Ultra getest en bij deze laat ik jullie de resultaten zien. Ik ben geen professionele fotograaf maar gewoon een gebruiker zoals jullie. Dus de foto's die in mijn review staan zijn foto's die jullie ook krijgen wanneer jullie met de camera van de S22 Ultra aan de slag gaan.

Hier is een normale foto in 3:4, 3x optische zoom en 10x optische zoom.

NormaalNormaal3x3x10x10x

10x optische zoom

20220518_104321.jpg20220518_104328.jpg20220518_104330.jpg20220518_104334.jpg

Normaal, 3x, 10x en 30x 

1x1x3x3x10x10x30x30x

En dan nog een extreem voorbeeld van de zoom lens op de S22 Ultra. Zie je een boot in de verte? Geen probleem met deze telefoon kun je ook dat prima op de foto zetten.

20220515_161101.jpg20220515_160821.jpg

Macro 

Macro 1.jpeg

Deze 2 foto's zijn gemaakt in de 108 megapixel stand met detailverbetering aan. Na elke foto heb ik 2 screenshots gemaakt waarbij ik heb ingezoomed zodat jullie kunnen zien hoe ongelooflijk ver je kunt inzoomen.

Kat vandaag 2.jpgmond.jpgOog.jpg

108mp bloemen 1.jpeg

Screenshot_20220524-203403_Gallery.jpgScreenshot_20220524-203413_Gallery.jpg

De volgende 2 foto's zijn ook met 108 megapixel gemaakt met detailverbetering aan.

bloemen.jpgvreemde bloem.jpg

Dit waren allemaal resultaten uit de standaard camera app. In de Galaxy store kun je de Expert RAW Camera app downloaden. Hiermee kun je ook geweldige resultaten krijgen. De foto's die via deze app geproduceerd worden zijn wel RAW in het .dng formaat en deze moeten dus bewerkt worden om er een mooie foto van te maken.

Deze foto is met de Expert RAW app gemaakt en in Adobe Lightroom bewerkt.

20220511_151204.jpg