op 29-05-2017 04:58 PM
Bezit een galaxy Tab S2. Heb een jaar geleden mijn vingerafdruk ingesteld. Kreeg daarna toegangsprolemen. Ik was echter mijn pincode kwijt.
Kon daarna wel toegang verkrijgen tot mijn tablet met mijn Google account. Wil nu weer gebruik gaan maken van de vingerafdrukscanner, doch dat is niet mogelijk, voordat ik de mij niet meer bekende pincode invoer.
Welke mogelijkheden zijn er om dit te resetten.
Met vriendelijke groet,
J. Visser
op 29-05-2017 05:27 PM
Hoi Johan,
Die pincode is als het goed is dezelfde pincode als je hebt ingesteld op je vergrendelscherm. Kun je deze eens proberen te verwijderen met Samsung Find My Mobile en dan opnieuw een schermbeveiling instellen als het niet lukt?
op 29-06-2020 01:05 AM
Hallo!
Ik weet mijn pincode ook niet meer. Ook komt mijn tablet niet voor in mijn account. En werken de voorgestelde combinaties niet van de tablet om het te resetten.
Wat kan ik nog doen? De tablet is zgan.
Groeten
Paula
op 29-06-2020 08:16 AM
Hoi Paula,
Hier staan dan de instructies om je tablet te resetten. Voer eerst de instructies voor een soft reset uit, en schakel zo snel mogelijk zodra het scherm op zwart gaat over op de instructies voor een hard reset. Daar heb je echt wat vingervlugheid voor nodig, dus de eerste keer mislukt het waarschijnlijk.
Als dat niet lukt, kun je natuurlijk altijd langs een servicelocatie gaan. De vriendelijke servicemedewerkers helpen je dan graag! https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...
Vergeet in dat geval niet je aankoop- en identiteitsbewijs mee te nemen, want er moet natuurlijk wel aangetoond worden dat je de wettelijke eigenaar bent van de tablet.