Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Waarom zijn knop kleuren zo donker

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2023 03:01 PM)
269 Weergaven
nixynight
Explorer
Opties
Ik ben al een tijd bezig met de kleur pallet te fixen na de update maar de knoppen zijn altijd super donker van kleur en een effe kleur heeft geen kleuren wiel dus kunt niet veel aan passen. Wordt dit ooit gefixed?
9 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kun je iets uitgebreider uitleggen wat je wil doen en vooral hoe je dit doet?

nixynight
Explorer
Opties
Hoi. Ik die zelf niks. Ik klik gewoon een kleur aan en de knoppen zijn super donker maar ik wil se ligt hebben
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Waar klik je en kleur aan. 

Probeer het allemaal zo uitgebreid mogelijk uit te leggen, want zo is het onmogelijk om je te helpen. 

Waar zit je in je telefoon (in een app of je intstellingen bijvoorbeel) en welke stappen neem je. letterlijk elke klik.

0 Likes
nixynight
Explorer
Opties
In kleurpalleten
0 Likes
nixynight
Explorer
Opties
Dat is in mijn achtergrond instellingen
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ah oke, duidelijk. 
Je kan een aantal dingen doen. Je achtergrond veranderen in een lichtere afbeelding, dan maakt hij het kleurenpallet waar je uit kan kiezen automatisch lichter. 

Je kunt Het kleurenpallet niet toe passen door de toggle uit te zetten. dan krijg je de standaard kleuren.

Of je kunt goodlock en theme park downloaden uit de galaxystore en dan kun je heel veel dingen zelf naar wens (en kleur) aanpassen.

0 Likes
nixynight
Explorer
Opties
Mijn achtergrond is bijna compleet wit maar mijn knop is donker geel. Wil gewoon de knop van kleur veranderen eigenlijk
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je de stappen geprobeerd welke ik benoemd heb?
Kun je anders een screenshot bijvoegen van de knop welke je bedoeld?

MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is voor ons ook afwachten. Je kan wel via de Samsung Members-app een suggestie indienen en hopelijk wordt deze dan ook meegenomen met één van de toekomstige updates 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes