Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Crash en opnieuw opstarten

(Onderwerp aangemaakt op: 12-01-2023 08:51 PM)
555 Weergaven
smn1234
Journeyman
Opties
Sinds kort heb ik last dat mijn samsung galaxy Xcover pro vast loopt (lijkt dat CPU blokkeerd) en automatisch weer opstart. Soms zelf gewoon bij het gebruik van facebook of een andere simpele app. 
Mijn toestel is volledig uptodate. Nog iemand last van? 

0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Erg vervelend zo te horen😔

Om na te gaan of dit met een update van Samsung kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. De mensen van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
smn1234
Journeyman
Opties
Dankjewel! Heb ik gedaan. Ik hoop dat het een software fout is dan.
0 Likes
smn1234
Journeyman
Opties
Haha ik deed niets fout 😛
Chouko
Apprentice
Opties
Heb het zelfde probleem met mijn flip 4. Sinds die de update ontvangen heeft van one ui 13 start die gemiddeld 1 keer per dag opnieuw op. Het is niet dat het gebruik van mijn ram geheugen vol is. Ik probeer steeds het crash rapport te verzenden. Hopelijk komt er snel een fix.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Je moet via de Samsung Members App > Ondersteuning > Op Foutrapporten klikken en dan een Foutrapport verzenden. Heb je ook al gekeken of automatische optimalisatie bij apparaatonderhoud uit staat? Hierdoor kan het toestel ook herstarten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
smn1234
Journeyman
Opties
De laatste keer kwam er op dat de app homesmart was gestopt. Na het verwijderen lijkt het bij mij beter nu
0 Likes
smn1234
Journeyman
Opties

Het was toch niet beter. Heb nu een factory reset gedaan. 

Is nog een paar keer heropgestart. Ik hoop toch op beterschap nu. 

MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
smn1234
Journeyman
Opties
Brengt allemaal niet op. De problemen blijven maar duren.
0 Likes