Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

vocht gedetecteerd bij oplaadpunt

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2017 01:50 PM)
313483 Weergaven
Shinan
Student
Opties

hallo, alle 

ik heb bijna een jaar de samsung galaxy S7 edge het is een fijn toestel maar ik heb dinsdag perongeluk in het water laten vallen voor paar sec maar daarna heb ik hem keurig afgedroogd, daarna deed ik hem in de oplader was er nog niks en sinds vandaag (Donderdag) krijg ik een melding met daarin dat er vocht gedetecteerd is bij mijn oplaadpunt/oplader. 

Ik heb de nieuwste software erop staan en ik heb hem opnieuw gestart maar niks werkt 😞 

kunnen jullie mij helpen? 

0 Likes
Spring naar oplossing
120 Antwoorden
LuukterBraak
Student
Opties

hallo  Arjen mijn galaxy a5 2017 heeft nog steeds de melding.

Ik heb alles geprobeerd ook jouw tip.

Ik weet niet wat ik nu moet doen. Heeft u nog tips?

0 Likes
Kate17
First Poster
Opties

@ArjenD  schreef:

Maar daarmee is het originele probleem nog niet opgelost....

Je kan hem dan alleen gewoon tijdelijk wel opladen.

Als je de kabel verwijderd, en dan weer verbindt, krijg je helaas weer die melding.

0 Likes
Rieti
Explorer
Opties
Ik had dit probleem ook met a5 2017
Veilige modus etc gedaan
Blijft nu weg ...
Maar beste Samsung er is denk toch iets niet oké
D iv toestellen en allemaal het zelfde probleem ....

Kan Geen toeval zijn

En lijkt mij stug dat wij allen dezelfde app
Hebben die dit zou veroorzaken
Ikzelf download alleen via google play
0 Likes
Carlf-1265
First Poster
Opties

werkte prima bij mij 

0 Likes
bart12
First Poster
Opties

ik heb hetzelfde probleem er is aat vocht in gekomen ben gaan slapen heb hem niet opgelade toen was hij sochtends leeg dus legde hem aan de oplader toen gaf hij aan dat ik een originelen oplader moest gebruiken maar die had ik gewoon en nu een dag later doet hij het nog steeds hij geeft niet meer aam dat er vocht in zit maar hij laat nu onzetend sloom op ik hoop dat er iemand een oplossing heeft 

gr bart

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @bart12,

Heb je geprobeerd om de USB-poort schoon te maken

rsz-846676
0 Likes
Raymond72
Journeyman
Opties

Die van mij is z'n 5 maand geleden opgestuurd...keurig verholpen maar tot me stomme verbazing kreeg ik net weer een melding. Ik hoop dat het bij 1x blijft want ik heb geen zin in dat weer een week of 2 me foon kwijt ben. Ik vind het überhaupt raar dat deze melding komt... en dus nu weer na reaparie .....ik hoop dat het bij 1x blijft...  ik heb S8 

0 Likes
Raymond72
Journeyman
Opties

@BruceH  schreef:

Hi @Simone10,

welkom op de Community!

Ik vind je erg vindingrijk, maar fohnen is niet aan te raden. Je kunt hem het beste ter reparatie aanmelden via onze ophaalservice of langs een servicepunt van ons gaan. 

Die van mij is z'n 5 maand geleden opgestuurd...keurig verholpen maar tot me stomme verbazing kreeg ik net weer een melding. Ik hoop dat het bij 1x blijft want ik heb geen zin in dat weer een week of 2 me foon kwijt ben. Ik vind het überhaupt raar dat deze melding komt... en dus nu weer na reaparie .....ik hoop dat het bij 1x blijft...  ik heb S8 

0 Likes
Jonasrx8
First Poster
Opties

Ik zie dat dit een veel voorkomende probleem is bij Samsung, en dan zouden de gsm's zogezegd waterbestendig zijn  hier heb ik toch mijn twijfels over hoor  Ik ga het in ieder geval niet uit testen  😀 Mijn vorige gsm de s8 had het zelfde probleem, ook altijd vochtdetectie weergeven, terwijl de gsm nooit in contact is geweest met vocht. Ik vind dat Samsung dit zou moge herstellen zonder kosten aan te rekenen ook al vervald de garantie ( door een scheur in het scherm ofzo) want dit lijkt meer op een kinderziekte dan dat er daadwerkelijk vocht gedetecteerd wordt. Het is altijd het zelfde onderdeel dat ze vervangen het charging board. 

0 Likes
mbro
Journeyman
Opties

Verrek, dit (veilige modus, checl kabel, daarna restart) werkte voor mij ook. Had ik écht niet verwacht. Top!