Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

vocht gedetecteerd bij oplaadpunt

(Onderwerp aangemaakt op: 22-12-2018 03:25 PM)
973 Weergaven
Lizardkingnl
First Poster
Opties

Sins een paar dagen geeft mijn s9+ aan dat er water gedecreteerd is bij de oplaadpunt.   

Dit komt en gaat. 

Meestal is het weg na een uurtje en dan na tijdje komt het weer terug. 

Deze melding komt uit het niks terwijl mn mobiel aan de handsfree ding hangt tijdens het vrachtwagen rijden.

Ik heb mn mobiel al gerest naar fabriek maar het probleem blijft.  

Nu is mn mobiel nog maar 10% en kan um niet opladen.

Is er een manier om de waarschuwing uit te zetten.  Want weet 100%zkr dat er 0%vocht in de usb poort zit.   Mobiel is niet in contact gekomen met water.  Graag help aub.  Gr michael

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
lizette1
First Poster
Opties

Ik hetzelfde  met mijn a52. nog geen half jaar oud, niet gevallen, ook niet in regen of water geweest. toch telkens deze melding.  kreeg wel met de foefjes van samsung  telkens de melding weg, maar deze kwam steeds sneller terug. zodra het bv mistig is buiten, krijg ik de melding, ook als de gsm binnen ligt. zeer gevoelige sensor dus.

teruggestuurd ter reparatie (garantie), subboard is vervangen, deze was blijkbaar toch kapot(??) , hopenlijk blijft de melding nu weg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Zit er toevallig stof in de port? Ik zou het met een stofvrij doekje proberen schoon te maken (Zonder water!, niet dat het zo veel uit maakt tenzij je stuiterschade hebt :winking-face: ).

Je kan ook proberen om het toestel in veilige modus op te starten (Houd de uitknop even ingedrukt totdat je kan afsluiten, houd daarna "Power Off" ingedrukt tot dat je de optie van safe mode te zien krijgt.

In de tussentijd zou ik je aanraden om met een wireless charger te werken als achtervang.

0 Likes
Oplossing
lizette1
First Poster
Opties

Ik hetzelfde  met mijn a52. nog geen half jaar oud, niet gevallen, ook niet in regen of water geweest. toch telkens deze melding.  kreeg wel met de foefjes van samsung  telkens de melding weg, maar deze kwam steeds sneller terug. zodra het bv mistig is buiten, krijg ik de melding, ook als de gsm binnen ligt. zeer gevoelige sensor dus.

teruggestuurd ter reparatie (garantie), subboard is vervangen, deze was blijkbaar toch kapot(??) , hopenlijk blijft de melding nu weg