Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dubbele melding na update android

(Onderwerp aangemaakt op: 27-04-2017 11:37 PM)
10499 Weergaven
wilzep
Journeyman
Opties

Eergisteren is mij s7 geupdate Sindsdien krijg ik bij een bericht of app een dubbele melding 1 eigen geluid zoals ingesteld maar ook een geluid van standaard melding Als ik de laatste uitzet dan krijg ik totaal geen meldingen meer. Hoe kan ik dat veranderen? Dus alleen melding van app instelling

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
wilzep
Journeyman
Opties

Nee helaas Heb het zelf gevonden Als je bij meldingen naar beneden scrollt dan zie je meldingsherinnering daar kan je dat dus aanpassen🖒

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @wilzep,

 

Dat lijkt me heel irritant! Ik heb nog niet eerder gehoord van zo'n probleem en kan hier ook online niet veel nuttigs over vinden. Kun je eens testen of je ook dubbele notificaties krijgt als je je toestel in de veilige modus start?

 

Volg onderstaande stappen om je toestel in de veilige modus op te starten:
1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden.
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt.
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar.
Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.

 

Als hij in de veilige modus gewoon netjes één geluidje afspeelt, dan wordt dit probleem veroorzaakt door een applicatie die je geïnstalleerd hebt en blijkbaar een probleem heeft met de nieuwste softwareversie. Ik raad je aan om in de Google Play Store en de Galaxy Apps te controleren of er wellicht een update voor je geïnstalleerde apps beschikbaar is die problemen oplost.

 

Anders raad ik je aan om een back-up te maken van je persoonlijke gegevens en een reset naar de fabrieksinstellingen uit te voeren.

 

Laat je weten hoe dat gaat?


kevin-sig
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi wilzep, hebben de instructies van Kevin kunnen helpen om dit probleem opgelost te krijgen? Ik hoor 't graag van je! 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Oplossing
wilzep
Journeyman
Opties

Nee helaas Heb het zelf gevonden Als je bij meldingen naar beneden scrollt dan zie je meldingsherinnering daar kan je dat dus aanpassen🖒

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah, top dat je het zelf hebt kunnen oplossen! 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes