Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen notificatie van gemiste oproepen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-07-2021 12:49 PM)
10211 Weergaven
jvz190
Navigator
Opties

Ik merk sinds vandaag (denk dat het al lange tijd speelt) dat ik geen notificaties ontvang van gemiste oproepen in de berichten app. Ik krijg nog wel gelukkig een melding in de telefoon app van dat er iemand heeft gebeld. Ik merkte het vandaag toen ik mijn telefoon uit had staan en iemand mij probeerde te bellen. Ik heb Android versie 9.

Heb onder meer de app voorkeuren gereset en zelf onderzoek gedaan naar mogelijke oplossingen via de Samsung community. Tot nu toe zonder succes.

Heeft iemand nog andere ideeën? Heb niet echt zin om een fabrieksreset uit te voeren.
Het blijkt dat meerdere mensen dit probleem hebben.

Melding oproep gemist bij Galaxy S10 - Samsung Community

Opgelost: Notificatie gemiste oproep S9 - Samsung Community

Geen melding bij gemiste oproep - Samsung Community

Geen melding voor gemiste oproep op je Samsung? 5 oplossingen - GSMERZ4U

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Als je al iets kunt instellen moet dat via MyVodafone, maar ik heb het idee dat wat jij wil niet kan. Je krijgt alleen een sms als je voicemail aanstaat en iemand ook echt terechtgekomen is bij je voicemail. Staat ook in meerdere topics op het Vodafone forum. https://community.vodafone.nl/t5/Archief/Geen-melding-bij-gemiste-oproep-wanneer-in-gesprek/td-p/397...Screenshot_20210703-124055_Chrome_12785.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga naar Instellingen > apps > berichten en dan even bij opslag > gegevens wissen. Dit reset de app naar standaard waarden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
jvz190
Navigator
Opties

Hallo Patrick,

Bedankt voor de tip. 
Het heeft helaas niet gewerkt.

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Krijg je sms'jes nog wel binnen?
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Ik weet niet welke provider je hebt, maar bij T-Mobile kan ik dat via de app aan of uit zetten. Misschien staat het uit? Als je zoals Mootjee al vroeg, wel sms'jes binnen krijgt maar deze niet zou ik het daar zoeken.
0 Likes
jvz190
Navigator
Opties

Ja geen problemen mee.

0 Likes
jvz190
Navigator
Opties

Ik heb vodafone. Via wat voor soort app zou ik het uit of aan moeten kunnen zetten?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Ike, ga dan naar je berichten -> drie stippen rechts boven -> instellingen-> meldingen -> controleer of meldingen nieuwe berichten aan staat
0 Likes
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Als je al iets kunt instellen moet dat via MyVodafone, maar ik heb het idee dat wat jij wil niet kan. Je krijgt alleen een sms als je voicemail aanstaat en iemand ook echt terechtgekomen is bij je voicemail. Staat ook in meerdere topics op het Vodafone forum. https://community.vodafone.nl/t5/Archief/Geen-melding-bij-gemiste-oproep-wanneer-in-gesprek/td-p/397...Screenshot_20210703-124055_Chrome_12785.jpg
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @jvz190,

Is het nog gelukt met de geboden tips? 👍

rsz-846676
0 Likes