Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Vliegtuigstand sinds systeemupdate

(Onderwerp aangemaakt op: 07-09-2023 02:42 PM)
642 Weergaven
Jayant333
First Poster
Opties
Wie kan me helpen?! 
 Ik zit met een probleem van mijn Samsung A71 . Sinds mijn allerlaatste update vliegt mijn gsm de hele tijd in vliegtuigstand zodra ik het huis verlaat en mijn gewone WiFi wegvalt waardoor ik dus buitenhuis niet.kan bellen of gebeld worden.
Ik heb een 3 tal dagen geleden een hard reset gedaan , dus echt terug naar fanieksinstellingen maar dit heeft dus niet geholpen ? Wat moet ik hier nu mee. De vliegtuigmodus kan je niet aan of uit klikken want is lichtblauw en hier kan je dus niks mee.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jayant333, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Zo te lezen heb je zelf al het één en ander geprobeerd om dit te verhelpen. Hebben de tips van @Patrick en @Rohit je hierbij geholpen? En maak je ook gebruik van Standen en Routines? 

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als een fabrieksherstel niet werkt dan kun je het beste ermee langs een servicepunt gaan. Want je kunt er zelf niks aan doen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je na de fabrieksreset een backup terug gezet?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Jayant333
First Poster
Opties
Fabriek herstel werkt niet
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat was de vraag niet. Heb je na de reset een backup terug gezet?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jayant333, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Zo te lezen heb je zelf al het één en ander geprobeerd om dit te verhelpen. Hebben de tips van @Patrick en @Rohit je hierbij geholpen? En maak je ook gebruik van Standen en Routines? 

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200