Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Visual Voicemail Galaxy A52s 5g

(Onderwerp aangemaakt op: 05-08-2022 09:25 PM)
497 Weergaven
woman8383
Journeyman
Opties
Iemand nog dit probleem?

Ik heb een Galaxy A52s 5g.
Er is geen visual voicemail aanwezig op deze smartphone. Via mijn provider staat het aangeduid. Als ik visual voicemail aanklik, gaat het terug uit als ik uit het menu ga. Er is ook geen app te vinden. Dit bekeken met helpdesk van Samsung. Ik heb 2x een foutrapport ingediend maar ik krijg geen antwoord. De systeemloggegevens worden meegezonden. Het vinkje staat op blauw aangeduid. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marceddy,

Bedankt voor jouw melding hierover. Je kan via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Kan je ons laten weten of het indienen van het rapport is gelukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
27 Antwoorden
muliii
First Poster
Opties
Heb je al nieuws kheb hetzelfde probleem
0 Likes
woman8383
Journeyman
Opties
Nee geen nieuws. Jij? Ze reageren niet 🤨
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? Welke provider heb je en heeft jouw provider hier geen speciale app voor? Kan je hier anders een schermafdruk van maken en deze met ons delen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
woman8383
Journeyman
Opties
Goedemorgen, bedankt voor je bericht. Ik zit bij Orange. Maar daar heeft het niets mee te maken. Ik heb behoorlijk wat berichten gestuurd met mijn provider en Samsung ivm het probleem.Screenshot_20220809-104340_My Orange.jpg
0 Likes
woman8383
Journeyman
Opties
De telefoon is up to date. De laatste updates zijn geïnstalleerd.
Ik denk dat het aan telefoon zelf ligt. Met mijn oude Samsung ging het wel. Eens veranderd naar deze smartphone was het er niet meer.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als jouw oude toestel dit ook heeft ondersteund zal je nieuwe telefoon dit ook wel doen. Wanneer ik het één en ander google lijkt dit toch een instelling te zijn die je bij de provider dient te activeren.

Groeten,

Martijn

0 Likes
woman8383
Journeyman
Opties
Die is geactiveerd volgens orange...
0 Likes
woman8383
Journeyman
Opties
Dit is hun antwoord Screenshot_20220809-111825_Messenger_11430_1660036743.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Probeer het eens met een SIM-kaart van een andere provider, zo kunnen we het één en ander uitsluiten.

Groeten,

Martijn

0 Likes