Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

video afspelen

(Onderwerp aangemaakt op: 01-03-2017 12:19 PM)
8356 Weergaven
Bert001
Explorer
Opties

Ik heb een SM-T230 Tab 4 en bij het afspelen van videofilmpjes uit de krant stoppen ze na enkele seconden en wordt de melding gegeven dat "de media kon niet worden geladen, vanwege een server- of netwerkfoet of doordat het formaat niet wordt ondersteund"

Op mijn Tab 3 met dezelfde androidversie werkt het wel. Hoe krijg ik het op de tab4 ook werkend??

vriendelijk groet,

Bert van der Burg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Bert,

ik denk zelf dat het te maken heeft met de compatibiliteit van je Tab met de apps waar je issues mee ondervind.

Als de reset niet heeft geholpen, zou het eventueel hardwarematig kunnen zijn. Je kan dan het beste langs een servicepunt gaan of het toestel via onze ophaalservice laten ophalen.

Laat je weten of het is gelukt?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Bert,

Dat is niet handig natuurlijk. Een ding is me nog niet helemaal duidelijk. Staan de videobestanden op je telefoon of staan ze in een bepaalde app voor je krant? Welke app gebruik je om de videobestanden af te spelen?

Ik wacht je terugkoppeling af.

kevin-sig
0 Likes
Bert001
Explorer
Opties

Nee , het zijn de videoartikelen in de krant zelf. Ik gebruik chrome om de krant te lezen.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Bedankt voor je aanvulling, het is me nu helemaal duidelijk!

Kun je eerst in de Google play store kijken of er updates beschikbaar zijn voor je apps? En dan met name Google Chrome en Android System WebView.

Anders kun je een andere browser proberen om te testen of het probleem aan de browser ligt. Ik raad zelf aan om Firefox en Yandex te proberen. Als de video's op deze browsers, samen met Chrome, ook niet afgespeeld worden, ligt het waarschijnlijk niet aan het apparaat, maar aan de video zelf, of de netwerkverbinding.

Ik hoor graag of het nog gelukt is!

kevin-sig
0 Likes
Bert001
Explorer
Opties

Hallo Kevin,

Ik heb andere browsers geprobeerd maar ook daar na enkele sec stoptte de video.

Ik blijf het vreemd vinden dat het eerder wel kon. Ook is het vreemd mijn tab 3 het wel doet op hrtzelfde netwerk en server.

Vriendelijke groet,

Bert

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Bert,

Wat gek zeg, goed dat je de tips van KevinW hebt uitgeprobeerd. Kun je ook even testen hoe het in de veilige modus gaat? In deze stand werken alleen de standaardapps even, zo kun je de browser ook gebruiken.

Hier vind je de instructies voor de veilige modus. Krijg je in deze modus ook de foutmelding?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Bert001
Explorer
Opties

Hallo Lot,

Ik heb jouw suggestie uitgevoerd maar het blijft bij enkele seconden waarna het beeld stopt en de melding weer verschijnt.

Groeten,

Bert

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Dank voor het testen. Welke Androidversie staat er nu op? Misschien dat je een Flashplayer (ics_apk) kunt installeren om te kijken of het dan wel werkt, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Je zou ook een reset kunnen uitvoeren en even met een schone installatie proberen hoe het gaat. Maak dan van tevoren wel even een back-up via Smart Switch, zodat jouw gegevens niet verloren gaan. Zie hier de instructies. Hou je me op de hoogte?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Bert001
Explorer
Opties

Hallo Lot,

Op deze tablet staat a

Android 4.4.2., dus flash player werkt hier niet op. Omdat er al eerder problemen waren met locatiediensten is de tablet al op fabrieksinstellingen gezet ook dat gaf geen resultaat.

Ik blijf het vreemd vinden dat op mijn eigen tablet met

dezelfde Android versie ik wel video's af kan spelen.

Bert

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Het klopt dat Flash niet meer ondersteund wordt vanaf Android 4, maar er zijn manieren (flashplayer ics_apk) om deze alsnog te installeren mocht dit nodig zijn. Wat ik verder nog kan bedenken is dat het wellicht geen Nederlands model is, omdat jouw andere Tab geen problemen ondervindt met dezelfde software en netwerkinstellingen.

---------
Signature-Note10
0 Likes