Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Veranderen van taal via spatiebalk lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2018 11:35 AM)
50329 Weergaven
DianaNL
Journeyman
Opties

Kan het niet vinden. Heb nu een samsung s7. Op mijn vorige phoon kon ik wisselen van taal dmv vegen op de spatiebalk. Hier werkt het niet. Nederlands is standaard. Grieks is 2e taal. Graag een oplossing. 

0 Likes
Spring naar oplossing
34 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Stuur mij even een privébericht, dan kunnen we je daar ook bij helpen.

Om de contacten weer zichtbaar te maken, zul je bij Instellingen -> Apps -> Whatsapp -> Machtigingen de machtigingen in moeten schakelen.

rsz-846676
0 Likes
Yv0nneV
First Poster
Opties
Helaas, deze veelbelovende oplossing werkt niet op mijn Samsung A40. Ook ik ben gewend om via de spatiebalk te wisselen, omdat ik veel mail en app in zowel Engels als NL. Mijn instellingen geven geen 'virtueel toetsenbord'
0 Likes
Yv0nneV
First Poster
Opties
Ik heb wel Engels als 2e taal toegevoegd, maar die zou volgens het toestel alleen gebruikt worden als een app geen NL kent.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Yv0nneV,

Waarschijnlijk heb je het toch niet helemaal juist ingesteld. Je kunt een afspraak inplannen zodat een van mijn collega's op afstand de instellingen met je naloopt. Daarover lees je hier meer: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes
Yv0nneV
First Poster
Opties
inmiddels is het me gelukt!
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! 😁

rsz-846676
0 Likes
Monicaschwal
First Poster
Opties
Ik heb een 10e en bij mij zijn de talen ook in 1x verdwenen. Echter lukt de genoemde pplossing niet want 'virtueel toetsenbord staat niet in de Algemeen beheer/taal/
0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties

Waarschijnlijk onbewust een ander toetsenbord geselecteerd.

Onder "instellingen" en vervolgens "Algemeen beheer" en vervolgens "Toetsenbordlijst en standaard" kun je instellen "Knop Toetsenbord op navigatiebalk instellen" mocht je niet zo hebben ingesteld. Daarna zie je het toetsenbord symbool zoals hieronder op je navigatiebalk.

Inmiddels is het allemaal iets eenvoudiger geworden om e.e.a. in te stellen.

Kies even voor een nieuw bericht en dan zie je rechts onderin een toetsenbord symbooltje staan (in de rode markering) en klik daarop en dan kun je in de daarop volgende schermen e.e.a. aangeven wat je wil.

Screenshot_20210621-212545_Email.jpg

Screenshot_20210621-212611_Email.jpg

Screenshot_20210621-212614_Samsung Keyboard.jpg

Screenshot_20210621-212618_Samsung Keyboard.jpg

Screenshot_20210621-212623_Samsung Keyboard.jpg

Monicaschwal
First Poster
Opties
Dank voor je hulp, ik heb het meteen aangepast en de maximum van 4 talen aangezet maar loop nu tegen het volgende aan: per ongeluk zet de AU versie Engels ipv de UK versie aan. Krijg die niet weg met de melding 'Kan geen vooraf geladen taal verwijderen '....
Heb je daar nog een oplossing voor?
0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties

Graag gedaan.

Je kunt toch gewoon onder "Invoertalen beheren" het "schuifje" verschuiven en eventueel een nieuwe taal downloaden?

0 Likes