Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Veranderen van taal via spatiebalk lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2018 11:35 AM)
50143 Weergaven
DianaNL
Journeyman
Opties

Kan het niet vinden. Heb nu een samsung s7. Op mijn vorige phoon kon ik wisselen van taal dmv vegen op de spatiebalk. Hier werkt het niet. Nederlands is standaard. Grieks is 2e taal. Graag een oplossing. 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jan
Helping Hand
Opties

Ga via "instellingen" naar "Algemeen beheer"

vervolgens naar:

- Taal en invoer;

- virtueel toetsenbord;

- Samsung-toetsenbord;

- Talen en typen

- invoertalen toevoegen.

Wanneer je ook de automatische spellingcontrole, voorspellende tekst wilt instellen moet even weer een stapje terug naar "Samsung-toetsenbord" daar zie je daaronder weer de gekozen talen die je aan/uit kunt zetten.

Hierna kun je weer "schuiven" via de spatiebalk.

Succes,

Jan

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
DianaNL
Journeyman
Opties
0 Likes
34 Antwoorden
Oplossing
Jan
Helping Hand
Opties

Ga via "instellingen" naar "Algemeen beheer"

vervolgens naar:

- Taal en invoer;

- virtueel toetsenbord;

- Samsung-toetsenbord;

- Talen en typen

- invoertalen toevoegen.

Wanneer je ook de automatische spellingcontrole, voorspellende tekst wilt instellen moet even weer een stapje terug naar "Samsung-toetsenbord" daar zie je daaronder weer de gekozen talen die je aan/uit kunt zetten.

Hierna kun je weer "schuiven" via de spatiebalk.

Succes,

Jan

Tim
GrandMaster
Opties

Hi @DianaNL, heb je nog wat gehad aan de tips van @Jan?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Oplossing
DianaNL
Journeyman
Opties

Gelukt 😊 dank je wel Jan.

0 Likes
DianaNL
Journeyman
Opties
Hallo Tim. Ja gelukt. Ook beantwoord maar kennelijk is er iets misgegaan. Nogmaals geantwoord. Groet Diana
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Super om te lezen :face-with-tears-of-joy: Veel plezier verder met je Galaxy S7! 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Michelbiancas
First Poster
Opties

Heb nu een samsung s7. Op mijn vorige phoon (S5 Neo) kon ik wisselen van taal dmv vegen op de spatiebalk. Hier werkt het niet. Ik heb letterlijk onder "Talen en Typen" => "English (US) Qwerty-toetsenbord" staan.

Daaronder een knop "Invoertalen beheren".  Die opent een lijst met "Gedownloade Talen" beginnend met "English (US)" en nog 10 andere talen waarvan de helft onleesbare tekens (denk aan Arabisch en Chinees) en in ieder geval geen Nederlands.

Dan weer een sectie "Beschikbare Talen" maar daar is dus helemaal niets mee te beginnen! Kan geen andere talen downloaden, alleen in het 3punts-menu rechtsboven de optie "update zoeken".

Ga ik terug naar de bladzijde"Samsung Toetsenbord" en "SLIM TYPEN" dan geeft de "Automatisch vervangen" ook alleen maar de optie "English (US)".

Ik heb deze phone via Amazon.de gekocht, het komt bij een Engels bedrijf vandaan. Heeft dat ermee te maken?

Ik wil gewoon graag de Nederlandse taal downloaden en ook "Automatisch vervangen" in het Nederlands.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Michelbiancas,

Waar heb je jouw toestel precies gekocht? Het kan zijn dat het toestel geïmporteerd is en daarom geen Nederlands ondersteund.

rsz-846676
0 Likes
Krina
First Poster
Opties

Helaas. Op mijn Samsung note 8

Zie ik geen virtueel toetsenbord. Ik kan deze oplossing dus niet gebruiken. Hoe moet ik dat doen?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Krina Via Instellingen > Algemeen beheer > Taal en invoer kun je verschillende talen instellen. Zodra je dat hebt gedaan, zou je de mogelijkheid moeten hebben om van taal te veranderen op het toetsenbord. 

0 Likes