Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update A51 USB melding

(Onderwerp aangemaakt op: 17-11-2020 10:39 AM)
13551 Weergaven
Bianca187
Journeyman
Opties

Pas de A51 geüpdate en sindsdien krijg ik dr melding usb connector aangesloten en dat weer USB connector losgekoppeld , hoe krijg ik dit weg, het kost ook mijn batterij vermogen 

0 Likes
19 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dit ondanks dat je niets aangesloten hebt?

0 Likes
Bianca187
Journeyman
Opties

Als ik de telefoon heb opgeladen en de stekker eruit haalt, geeft hij deze melding.

Ik start mijn telefoon opnieuw op en alleen dan verdwijnt de melding. 

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Laad je de telefoon op via een adapter in het stopcontact?

Je kan de volgende dingen proberen:

- Maak je oplaadpoort schoon: https://eu.community.samsung.com/t5/community-newsroom/hoe-onderhoud-ik-mijn-oplader-en-oplaadpoort-...

- Probeer eens een andere laadkabel

- Als dat allemaal niet helpt kan je je telefoon eens proberen te resetten ( maak wel even een goede back up voor je dit doet)

Bianca187
Journeyman
Opties

Ik gebruik de originele adapter, de telefoon is pas een halfjaar oud en na de update gaf hij deze melding, ik ga vanavond de test uittesten, bedankt

Jeron68
First Poster
Opties

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn A51. Continue wisseling van de melding aangesloten/losgekoppeld. Ineens opgetreden en mn batterij loopt snel leeg. 

Wat is hier de oplossing? Of moet ik langs een service center?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jeron68,

Welkom op de Community!

Heb je dit al met een andere lader getest? En heb je de USB-poort al eens voorzichtig schoongemaakt?

Dat doe je zo: https://bit.ly/2BMyqS1

rsz-846676
0 Likes
Jeron68
First Poster
Opties

Hi Bruce, 

Dank je voor je reactie. Ik heb beide inderdaad al gedaan, zonder succes. Enige wat helpt is op juiste moment lader aansluiten (door de boodschap accepteert ie niet zomaar de lader) en dan is ie ' tevreden' en gaat het scherm uit en laadt ie op. Moet nu mn A51 2x daags laden.... 😞 

Heb chat al gehad met Support ook, veilige modus geprobeerd, nog steeds zelfde. Wordt nu gevraagd reset naar fabrieksinstellingen, maar ik heb de telefoon hard nodig aankomende 2 dagen, dus dat wordt even lastig.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan lijkt het mij inderdaad een goed idee om een back-up te maken en een reset uit te voeren.

Waarschijnlijk wordt het daarmee niet opgelost, maar dan heb je in ieder geval een back-up van je gegevens gemaakt en kun je ermee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice:https://bit.ly/2r9D0B2

rsz-846676
0 Likes
Bruno D
First Poster
Opties

Hallo, 
Eergisteren hetzelfde probleem meegemaakt. Ik de IT-winkel zeiden ze me dat dit een hardware probleem moest zijn... Echter heb ik mijn phone gereset met heel even resultaat.

Vanaf mijn phone opnieuw 'geïnstalleerd was, bood zich opnieuw hetzelfde probleem aan. 

Het enige verschil is dat mijn scherm niet continu oplicht bij de melding, en mijn batterij dus nog lang genoeg mee gaat. Maar ik krijg nog steeds die meldingen...

Redelijk vervelend. Bij wat opzoekwerk zag ik dat dit probleem al eens eerder voorkwam bij andere modellen, in 2019-2020 met de A70

Mss een nieuwe update maken?

Mvg

0 Likes