Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Unlock Samsung Galaxy S5

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2017 11:20 AM)
250 Weergaven
swierikx
First Poster
Opties

Ik heb mijn Samsung Galaxy S5 terug gezet naar de fabrieksinstellingen en krijg nu de melding dat het apparaat vergrendeld is vanwege een abnormale reset van fabrieksinstellingen en het verzoek om in te loggen met het Samsung account waarmee ik al ben ingelogd op dit apparaat om te bevestigen dat het van mij is. Echter lukt dit niet (meer). Het Samsung account is nog wel geldig, want dit kan ik op de website van Samsung testen. Ik lees dat dit te maken heeft met de Reactivation Lock van Samsung en vind allerlei (illegale) manieren om deze lock te omzeilen. Aangezien de telefoon gewoon van mezelf is (ik heb hem niet overgenomen van iemand anders), moet het in mijn ogen toch niet zo moeilijk zijn om de telefoon weer zelf te gebruiken?

Ik heb de telefoon retour gestuurd naar het bedrijf waar ik hem gekocht heb. Omdat de telefoon buiten garantie valt, bieden zij een oplossing middels een software update aan voor € 60,00. 

Kortom: Mijn Samsung account is nog geldig, maar na een factory reset kan ik geen gebruik meer maken van mijn eigen telefoon. Wie heeft de (gratis) oplossing?

0 Likes
2 Antwoorden
Talí
Helping Hand
Opties
Hi,

Dat is apart, normaliter moet met het invullen van de gegevens van de eerste eigenaar het toestel ontgrendelen. Waarschijnlijk gaat er iets mis met de software.

Je kunt gratis naar een Samsung Service punt gaan met je bon en ID bewijs. Geef in de winkel aan dat je het toestel wilt laten FLASHEN, dit duurt ongeveer een kwartier en dan heb je een "schone" toestel. Het is belangrijk om je ID en bon mee te nemen anders mag het niet.

Het is te adviseren om de desbetreffende vestiging vooraf te contacteren omdat het soms druk kan zijn of de monteur is niet aanwezig.

Succes!

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
swierikx
First Poster
Opties

Bedankt, ik ga dat proberen...

0 Likes