Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

toetsenbord in scherm gebrand

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2017 03:19 PM)
2446 Weergaven
Dunc058
Pioneer
Opties

Zijn er meer mensen met een S8plus waarvan het toetsenbord in het scherm lijkt gebrand?

Wanneer ik een lichte achtergrond heb en het toetsenbord is niet geselecteerd, kan ik deze nog wel zien ( hetzij lichtjes) . Dit komt door de apps/foto's heen...

Ik weet in iedergeval van één andere S8plus eigenaar die dit ook heeft...

7 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Oei, dat klinkt niet best, Dunc! Ik adviseer je om dit te laten nakijken bij één van onze servicepunten. Zij kunnen het een stuk makkelijker nakijken dan wij, aangezien dit op foto's waarschijnlijk heel lastig te zien is. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Dunc058
Pioneer
Opties

20170911_154920.jpg

Hoi! 

Inmiddels heb ik een nieuwe S8+ via mijn verzekering. Dit kost me €90 eigen risico, maar hee.. Alles voor een goed werkende telefoon...

Op de foto is het niet heel duidelijk maar je kan de "lettervakjes" qua kleur wel onderschijden van de witte achtergrond.

Naar een servicepunt was geen optie, in mijn woonplaats zit er geen én de grote kans dat mn telefoon word opgestuurd en ik een crappy leentoestel krijg is me te groot en daar ga ik niet mee akkoord.

Tot nu toe neemt Samsung geen enkele verantwoordelijkheid voor het feit dat hun product ondeugdelijk is... Iets wat jammer is, gezien het feit ik ruim €800 heb betaald voor dit toestel en ik niet de enige ben...

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Wij hadden het absoluut willen nakijken, maar dit is lastig op een foto. Uiteindelijk kan ik er dus geen conclusie over trekken .. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Ghiernau
First Poster
Opties
Beste
Ik heb helemaal hetzelfde met mijn s8!
Ik vind dit niet kunnen.
Dit is een fabrieksfout! We zouden een nieuwe moeten krijgen.
0 Likes
Ivoxs
First Poster
Opties
Ik heb het ook met mijn s8
Balen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ivoxs, goedemorgen.

Om het scherm van jouw S8 te laten repareren kan je deze via onze website aanmelden voor een reparatie, kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie | Samsung. Mocht je op zoek zijn naar een nieuwe Samsung telefoon, stuur mij dan een privé berichtje 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Dwainetje
First Poster
Opties
Heb ik ook met mijn s9+ gehad en nu weer met mijn s20 fe
0 Likes