Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung J7, klok icoon in statusbalk blijft staan

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2017 07:28 PM)
7147 Weergaven
NutellaDonut
Journeyman
Opties

Hallo,

Ik heb een klein probleempje met mijn Samsung J7. Sinds eergister middag stond er een alarm icoontje in mijn statusbalk, het probleem is dus, ik heb geen alarm ingesteld. Wat kan ik het beste doen om het icoontje weg te halen in mijn statusbalk.

Ps. ik heb al geprobeerd om de 'Klok' app gedwongen te laten stoppen, gegevens en cache gewist en om mijn mobiel opnieuw te laten opstarten.

20170906_210909.png

0 Likes
10 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Domi, dat is inderdaad schrikken als je elke avond denkt dat je vroeg moet opstaan :winking-face: Kun je even kijken of er een update is voor je klok via Galaxy Apps? Het kan zijn dat de update dit issue meteen oplost.

Je vindt de optie via Galaxy apps > 3 stippen rechtsboven > Mijn Apps > Bijwerken.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
NutellaDonut
Journeyman
Opties

ik heb net even gekeken, en helaas zijn er geen apps die geüpdate moeten worden.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Kun je de mobiel even opstarten in veilige modus en daarna weer terug naar de standaard modus? Blijft het issue dan nog steeds aanwezig?

---------
Signature-Note10
0 Likes
NutellaDonut
Journeyman
Opties

Helaas heeft dit ook niet gewerkt, het icoontje blijft er nog steeds

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Heb je een wekker-widget ingesteld op je Home scherm? Indien dit zo is, zou je deze even kunnen uitschakelen? 

---------
Signature-Note10
0 Likes
NutellaDonut
Journeyman
Opties

Ik heb ook geen wekker-widget ingesteld.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dan lijkt mij de laatste en beste optie een Smart Tutor. Wij zullen je dan bellen tijdens een afspraak en op afstand de telefoon overnemen, zo kunnen we alles controleren. Lijkt jou dit een goed idee? Indien je de afspraak wilt maken kun je in een privébericht even jouw NAWTE-gegevens en IMEI- en Serienummer telefoon sturen. Daarnaast zou ik dan willen weten wanneer een afspraak uitkomt, dit kan op werkdagen tussen 8-20, en zaterdag tussen 10-16 (alles is in tijdvakken van 2 uur). 

---------
Signature-Note10
0 Likes
kd1979
Student
Opties

Beste, ik heb net hetzelfde probleem met een samsung s7.

Is hier al een oplossing voor gevonden?

0 Likes
Indochicky
First Poster
Opties

Hi, ik heb hetzelfde probleem ook al een aantal dagen ...  

*s7 edge* 

0 Likes