Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon op stil, 1 app die wel geluid mag/moet maken (A50)

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2019 03:25 PM)
2066 Weergaven
Lotte977
First Poster
Opties

Ik heb sinds kort een GPS tracker app (E-Finder) op mijn telefoon. Mocht mijn 'kostbaarheid' gestolen worden krijg ik een melding op mijn telefoon. Echter mijn telefoon staat 's-nachts op stil omdat er diverse andere meldingen binnen komen waar ik dan wakker van wordt. Uiteraard is het bij deze app wél belangrijk dat ik ervan wakker wordt. En ik wil deze app dus toestemming geven om altijd geluid te mogen maken. Iemand enig idee hoe/of dat kan?

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kijk eens of het hier staat: Instellingen > Apps > 3 bolletjes rechtsboven > Speciale toegang > Toestemming niet storen. Vink daar de app aan. Heb zelf nog geen Android 10 dus kan het niet checken voor je.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Lotte977
First Poster
Opties

Helaas staat de app dan niet in die lijst..

0 Likes
Members_T1UoJFW
First Poster
Opties

Hoi Lotte,

Ik ervaar het zelfde probleem hoor. Ik heb de hartslagnu app en wil dat deze wel geluid maakt in de "stille"modus.

Ik heb vanwege mijn werk altijd het geluid uit staan, maar wil wel de meldingen binnen krijgen. Met DND krijg je ook geen meldingen binnen.

Ik wik eigenlijk gewoon dat je kan zeggen dat:

Wanneer je de STILLE modus aan hebt staan, he toch een app toegang kan geven om geluid te maken.

Ik las ook ergens iemand die alle andere geluiden had uitgeschakeld en alleen deze aan.

Maar als ik in de avond wel het geluid aan zet. Moeten alle apps waarvan het geluid aan staat geluid kunnen geven!

Wie heeft een oplossing?

Groet,

Erik

0 Likes