Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon kapot backup

(Onderwerp aangemaakt op: 17-07-2024 07:36 PM)
428 Weergaven
Vuurtaart
Apprentice
Opties
Hoi ik heb een vraagje over backup.

Een telefoon van een bekende is kapot gevallen en doet nu helemaal niks meer. Ze wou een backup maken van haar telefoon via haar laptop via smart things. Ze deed de kabel er in maar kreeg de melding dat de telefoon vergrendeld was. Hoe kan ze nu toch een backup maken?
0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heel vervelend dit, meestal maak je eens per maand een backup voor dit soort incidenten. Zoiets kan altijd gebeuren namelijk.

Als je het via Samsung laat maken verlies je de data.

Ga naar een lokale telefoonwinkel en laat het maken en zeg dat de data belangrijk is. Dan komt het vast wel goed. Weet wel dat je op deze manier de fabrieksgarantie verkiest aangezien het dan door een Third party wordt gerepareerd.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Henris5
Voyager
Opties
@Vuurtaart; de reden waarom de telefoon vergrendeld is komt door beveiligingsbeleid. Als je op deze manier verloren toestellen in kunt komen zou dat tot gevaarlijke situaties kunnen leiden als je een toestel verliest, want dan kan immers iedereen bij je gegevens.

Ik hoop dat je iets kunt met de tip van Patrick!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Vuurtaart,

Bedankt voor jouw bericht. Patrick heeft gelijk. Dezelfde overkwam mij ook een paar maanden geleden. Ik had gelukkig thuis een USB-hub adapter met een HDMI en USB poorten. Ik kon dus een HDMI kabel aanvast maken en een USB muis en keyboard eraan op kon sluitenb. Via mijn monitor thuis kon ik nog in mijn telefoon. Wellicht is dit ook een oplossing voor jou?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Vuurtaart
Apprentice
Opties
En als je zo'n hub hebt zonder hdmi kabel?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Vuurtaart,

HDMI is nog voor het beeld naar een monitor/tv brengen. Het toestel gaat nog aan toch, aangezien het nog om een wachtwoord vraagt voor de vegrendeling?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Vuurtaart
Apprentice
Opties
Nee maar het trilt wel. En je hoort meldingen binnen komen
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Vuurtaart,

Laat weten of het via de USB-hub lukt of dat je gaat naar een lokale telefoonwinkel. Mijn ervaring is dat ze je proberen te helpen met het maken van een back-up.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes