Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe stel je in dat een internetpagina ( streamer ) niet wordt afgesloten in sluimer of slaapstand?

(Onderwerp aangemaakt op: 27-02-2024 09:19 AM)
236 Weergaven
Rusd1
First Poster
Opties

Beste,

We hebben een streamer welke goed draait op IOS ook wanneer telefoon in slaapstand of sluimerstand gaat echter bij Samsung gaat bij ene type de telefoon wel in een slaapstand maar blijft uitzenden wat we willen maar bij andere Samsung telefoons/ tablets niet. Het gaat om een voetbalverslag wat handig is dat blijft uitzenden wanneer het hoesje geforceerd wordt afgesloten of slaap/sluimerstand. Wie heeft hier een oplossing voor? Heeft het met browser te maken aangezien het internet is of?

 

ik hoor het heel graag

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag,

Bij Instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > Limieten achtergrondgebruik kun je In nooit sluimerende apps je Samsung internet app en andere apps die je wilt toevoegen. Dan blijven ze altijd wakker 🙂 Heb je hier wat aan?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rusd1
First Poster
Opties

Super zeg dat lijkt te werken als je maar op die internetpagina blijft. Is er dan ( nog een stap verder) ook een mogelijkheid de internetpagina ( streamer ) te laten spelen wanneer ik de internetpagina verlaat en naar whatsapp ga? We hebben een voetbalverslag via de streamer en zou mooi zijn als deze kan blijven spelen als mensen even whatsapp willen kijken zeg maar

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Om welke telefoon gaat het?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Rusd1
First Poster
Opties

excuus wanneer telefoon in sluimerstand/ slaapstand gaat valt streamer/ internetpagina ook stil. 

Een idee hoe dit kan blijven spelen zeg maar?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rusd1,

 

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Met groet,

Ajay
 

 

 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes