op 15-01-2017 07:28 PM
Hallo, als ik een telefoongesprek binnen krijg neemt mijn Gear deze na de eerste keer bellen meteen aan. Ik heb geen keus in aannemen of weigeren door aan de ring te draaien. We kunnen in de bestaande documentatie hier geen oplossing voor vinden.
groetjes Edith
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-01-2017 01:34 PM
Goedendag,
we hebben het probleem ontdekt. Ik had een vinkje aangezet bij verbinden met bluetooth. Hierdoor schakelde mijn telefoon het horloge als een speaker aan en nam automatisch op.
Met vriendelijke groet, Edith Smits
op 16-01-2017 01:04 PM
Hi smitsfamily,
Dat lijkt me niet handig. We willen in dit geval graag met je meekijken van een afstand om de nodige instellingen na te lopen en te kijken of we dit kunnen verhelpen voor jou. Een collega van mij zal dan van afstand je toestel overnemen.
Zou je dat willen? Kun je in dat geval een privé-berichtje sturen naar mij met je volledige NAWTE-gegevens en wanneer zo'n afspraak jou uitkomt? Ik hoor 't van je!
op 17-01-2017 01:34 PM
Goedendag,
we hebben het probleem ontdekt. Ik had een vinkje aangezet bij verbinden met bluetooth. Hierdoor schakelde mijn telefoon het horloge als een speaker aan en nam automatisch op.
Met vriendelijke groet, Edith Smits
op 17-01-2017 02:12 PM
op 04-05-2017 12:14 PM
Indien de Bluetooth-connectie wordt uitgeschakeld dan is het logisch dat de Gear het telefoongesprek niet overneemt van je GSM maar ... dan heb je toch ook helemaal geen synchronisatie meer tussen Gear en GSM ? Bvb. voor gegevens SamsungHealth uit te lezen enz ... Dat vind ik nu net de "max" ...
Het kan toch niet de bedoeling zijn om de Bluetooth telkens te activeren en te desactiveren ?
op 08-05-2017 11:22 AM
op 19-05-2017 03:30 PM
Bedankt Tim voor de confirmatie. Anderzijds mag ik wel zeggen dat ik een uiterst gelukkig gebruiker (én een hevige fan) ben van de Samsung Gear S3. Je hebt met deze smartwatch alle nodige tools voorhanden. En nog ben ik niet aan het einde van mijn ontdekkingen !
Ik ben onlangs de (toen nog wel) trotse eigenaar van een iPhone watch tegen het lijf gelopen. Hij was zeer aangenaam verrast van de S3 en vond het werkelijk jammer dat op het ogenblik dat hij zijn smartwatch kocht enkel de Gear S2 op de markt was.
Jammer voor hem maar ik heb nu eenmaal "méér voor minder" ! En ... oogt ook mooier.